ال جی تلویزیون پرچمدار اولد دیواری خود را به بازار عرضه کرد

عصر کالا- تلویزیون اولد پرچمدار و بسیار باریک ال‌جی W۷ در آمریکا و اروپا عرضه شد. این محصول تنها ۲.۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

ال جی تلویزیون پرچمدار اولد دیواری خود را به بازار عرضه کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، هم اکنون می‌توانید یکی از بی‌نظیرترین و البته یکی از گران‌قیمت‌ترین تلویزیون‌های سال 2017 را در اختیار داشته باشید. ال‌جی در آمریکا و اروپا تلویزیون جدیدی به‌نام W7 را معرفی کرده که ضخامت آن فقط 2.5 میلی‌متر است.

    LG W7 در ماه ژانویه و در جریان برگزاری نمایشگاه CES معرفی شده و حالا علاقمندانی که در اروپا و آمریکا زندگی می‌کنند می‌توانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. تلویزیون مورد بحث هم‌اکنون در ابعاد 65 اینچی در دسترس مشتریان قرار گرفته و تا اواخر سال جاری مدل 77 اینچی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد.

    همانطور که گفتیم این تلویزیون فقط 2.5 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن بسیار کم است به‌طوری که امکان اتصال آن به دیوار فقط با استفاده از چند آهنربا وجود دارد. برای محقق کردن این ایده کمپانی ال‌جی تمامی اجزای الکترونیکی از جمله اولین کنترلر زمانی برای پنل نمایشگر (TCON)، تمامی پورت‌ها و نیز اسپیکرها را به یک ساندبار جداگانه منتقل کرده است. ال‌جی می‌گوید که ساندبار این تلویزیون همچنین امکان پخش صدا به صورت دالبی Atmos را دارد.

    پنل اولد مورد اشاره توسط ال‌جی دیسپلی تولید شده و این کمپانی در حال حاضر تنها تولیدکننده‌ای است که قادر به تولید انبوه پنل‌های اولد تلویزیونی است. ال‌جی دیسپلی یکی از زیر مجمموعه‌های ال‌جی است که به این کمپانی اجازه می‌دهد جلودار فناوری‌های جدید در این نوع نمایشگرها باشد.

    اگرچه تلویزیون مورد بحث به شکلی بسیار کامپکت و باریک طراحی شده، اما کیفیت آن بسیار بالا است. W7 کیفیتی مشابه با دیگر تلویزیون‌های اولد 2017 ال‌جی را ارائه می‌دهد و این یعنی رزولوشن این محصول 4K بوده از فناوری‌های اچ‌دی‌آر و نیز دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل این تلویزیون webOS است و امکان دسترسی به اپلیکیشن‌هایی چون نتفلیکس، آمازون و یوتیوب را با کیفیت 4K HDR را به کاربر می‌دهد.

    مدل 65 اینچی تلویزیون جدید ال‌جی با شناسه‌ی مدل OLED65W7 از همین حالا در دسترس کاربران اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است. مدل 75 اینچی این محصول با شناسه‌ی مدل OLED77W7 در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. برای خرید تلویزیون W7 البته باید هزینه‌‌ی قابل توجهی را صرف کنید و این محصول را می‌توان یک دستگاه لوکس محسوب کرد که از این بابت می‌تواند با محصولات برندهای لوکسی چون Bang & Olufsen و Loewe رقابت کند. قیمت تلویزیون W7 ال‌جی در آمریکا 7799 دلار و در انگلستان 7999 یورو تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر