پیشی‌گرفتن تعداد کاربران اپل موزیک از اسپاتیفای در آمریکا

عصر کالا- طبق آخرین گزارش ها، از لحاظ تعداد کاربرانی که حق اشتراک ماهیانه خریداری می کنند، اپل موزیک در آمریکا از اسپاتیفای پیشی گرفته است.

پیشی‌گرفتن تعداد کاربران اپل موزیک از اسپاتیفای در آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در گزارشی که وب سایت "Digital Music News" منتشر کرده است، این سایت ادعا می کند بر اساس اطلاعات محرمانه ای که به دست آنها رسیده، اپل موزیک در آمریکا کاربران بیشتری نسبت به اسپاتیفای دارد.

    اطلاعاتی که این وب سایت دریافت کرده، حاوی جزئیات تعداد مشترکین شرکت های استریم موسیقی از جمله Apple Music، Spotify، Tidal و Sirius XM هست که با بررسی آن مشخص می شود اپل موزیک از لحاظ کاربرانی که حق اشتراک ماهیانه خریداری می کنند، در رتبه اول قرار گرفته است.

    پیش از این اعلام شده بود که اپل موزیک و اسپاتیفای با بیش از 20 میلیون کاربر جزو محبوب ترین نرم افزارهای  استریم موسیقی در آمریکا هستند که با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند اما اکنون اعلام شده که اپل موزیک توانسته از رقیب خود پیشی بگیرد. وب سایت "Digital Music News" می گوید شخصی که این اطلاعات را به آن ها داده درخواست کرده تا تعداد دقیق مشترکین این دو سرویس را فاش نکند.

    بررسی تعداد مشترکین این دو سرویس در سال 2018 نشان می دهد که اپل در ایالات متحده میزان رشد بسیار بیشتری را تجربه می کند. پیش از این نیز وال استریت جورنال اعلام کرده بود که نرخ رشد مشترکین اپل موزیک در ایالات متحده 5 درصد است در حالی که اسپاتیفای رشد 2 درصدی را تجربه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر