سامسونگ گلکسی C۵ Pro رسما معرفی شد

عصر کالا- پس از هفته‌ها شایعه درباره گلکسی C۵ Pro، سامسونگ بالاخره این گوشی میان‌رده را روانه چین کرد. گلکسی C۵ Pro از جنس فلز ساخته شده و شبیه بسیاری از دستگاه‌های قبلی این غول کره‌ای است.

سامسونگ گلکسی C۵ Pro رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از  آی‌تی‌رسان، دکمه فیزیکی خانه روی این گوشی وجود دارد که به‌عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌نماید. دوربین اصلی کمی برجستگی دارد و سه کلید فیزیکی هم در دو طرف دستگاه دیده می‌شود؛ کلیدهای ولوم در سمت چپ و کلید پاور/لاک در سمت راست. دو فلاش LED در کنار دوربین اصلی قرار دارد و لوگوی سامسونگ در جلو و پشت دستگاه مشاهده می‌شود.
    همان‌طور که اشاره شد، گلکسی C5 Pro دستگاهی میان‌رده بوده و مجهز به پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 626 (بر مبنای فناوری 14 نانومتری) با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، واحد پردازش گرافیکی Adreno 506، نمایشگر 5.2 اینچی 1080p Super AMOLED و باتری غیرقابل تعویض 2600 میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع) است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین‌های اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.
    پورت USB نوع C و اسپیکر در پایین دستگاه به چشم می‌خورند. قابلیت‌های ارتباطی گلکسی C5 Pro هم شامل ارتباط حوزه نزدیک (NFC) و بلوتوث نسخه 4.2 است و در رنگ‌های طلایی، آبی و رزرگلد و با قیمت 2499 یوآن (معادل 260 دلار) در دسترس مشتریان چینی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر