پرفروش‌ترین گوشی‌ها در فصل دوم سال ۲۰۱۷ مشخص شدند

عصر کالا- بررسی‌های جدید نشان می‌دهند که در فصل دوم سال ۲۰۱۷ آیفون پرفروش‌ترین گوشی در میان همه گوشی‌های هوشمند و سامسونگ گلکسی اس ۸ محبوب‌ترین محصول اندرویدی بین کاربران این گوشی‌ها بوده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌ها در فصل دوم سال ۲۰۱۷ مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، بر اساس تحقیقات جدید 19 میلیون دستگاه از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سراسر جهان توزیع شده است. همین امر هم این دو گوشی را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی فصل دوم سال 2017 معرفی کرده است.

    با این وجود اگر بخواهیم در مجموع بررسی کنیم و از حوزه گوشی‌های اندرویدی خارج شویم آیفون هنوز به عنوان محبوب‌ترین گوشی در سطح جهان شناخته می‌شود. 16.9 میلیون دستگاه آیفون 7 در فصل دوم سال 2017 عرضه شده و 15.1 میلیون دستگاه آیفون 7 پلاس هم در همین زمان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

    با این اوصاف در حال حاضر دو مدل آیفون 7 حدود 8.9 درصد و گلکسی اس 8  و اس 8 پلاس هم حدود 5.3 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته‌اند.

    در این میان یک نکته جالب هم حضور گوشی شیائومی ریدمی 4A در رده پنجم (پس از آیفون 7، آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس) گوشی‌هایی است که بیشترین عرضه را در فصل دوم سال 2017 داشته‌اند. این مدل میان‌رده هم 1.5 درصد از بازار جهانی را در اختیار گرفته. با توجه به این آمار به نظر نمی‌رسد گوشی اندرویدی دیگری بتواند در فصل‌های سوم و چهارم سال 2017 رکورد دو گوشی پرچم‌دار شرکت سامسونگ را جا‌به‌جا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر