نگاهی به ۷ ویژگی قابل انتظار در اچ تی سی یو ۱۱ پلاس ،‌ پرچمدار آینده تایوانی‌ها

عصر کالا- اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (HTC U۱۱ Plus) پرچمدار جدید تایوانی‌ها است که ۱۱ آبان ماه معرفی می‌شود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های قابل انتظار در این گوشی اندرویدی خواهیم پرداخت که مهم‌ترین آن‌ها، یک نمایشگر تمام صفحه است.

نگاهی به ۷ ویژگی قابل انتظار در اچ تی سی یو ۱۱ پلاس ،‌ پرچمدار آینده تایوانی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، فاصله‌ی زیادی تا ماه نوامبر باقی نمانده است و ما همگی در انتظار معرفی یک پرچمدار قدرتمند و جذاب برای بازار گوشی های هوشمند هستیم. کمپانی اچ تی سی قرار است از محصول تازه ای به نام U11 Plus پرده برداری کند که حاوی طراحی قاب جلویی با حاشیه کم نمایشگر است. البته این تنها قابلیت گوشی جدید اچ تی سی نمی‌تواند باشد، ما انتظار اسپیکرهای بوم ساند و قابلیت لبه‌های حساس به فشار (Edge Sense) را نیز در این محصول داریم.
     

    رندر اچ تی سی یو 11 پلاس

    شایعات حاکی از آن است که در رویداد دوم نوامبر اچ تی سی، آن‌ها از یک گوشی میان رده به نام اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) نیز پرده برداری خواهند کرد. بنابراین حتی اگر نمی‌خواهید مدل پرچمدار پلاس را تهیه کنید، در جهت خرید گوشی میان رده جدید اچ تی سی برنامه ریزی کنید.

    ما در این مقاله قصد داریم به 7 ویژگی قابل انتظار در گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس بپردازیم که تا کنون شنیده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.
    قابلیت‌های مورد انتظار اچ تی سی یو 11 پلاس
    یک نمایشگر با نسبت 18:9

    اچ تی سی قصد دارد پرچمدار خودش گوشی اچ تی سی یو 11 را برای نخستین بار به مجهز‌ترین سلاح بازار موبایل مجهز کند. این گوشی از یک نمایشگر 6 اینچی ال سی دی با وضوح 1440×2880 پیکسل و نسبت 18:9 برخوردار خواهد بود.

    لازم به ذکر است گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز که ساخت کمپانی اچ تی سی است از وضوحی نسبتا یکسان با این گوشی بهره می‌برد، البته از آنجایی که نوع نمایشگر گوشی جدید اچ تی سی اولد نیست، انتظار می‌رود مشکلات کمتری با یکنواختی روشنایی و توزیع رنگ که طی هفته‌های اخیر به پیکسل 2 ایکس ال نسبت داده می‌شود، در این محصول مشاهده شود. اچ تی سی همچنین می‌خواهد از قابلیت HDR بر روی این نمایشگر استفاده کند.
    نسبت ابعاد صفحه به بدنه 80 درصدی

    در حالی که شاید گوشی جدید اچ تی سی یو 11 پلاس شبیه دو محصول ال جی وی 30 و سامسونگ گلکسی اس 8 کم حاشیه نباشد، اما هرچه که هست ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ 80 درصدی است که در مقایسه با نسبت ابعاد 71 درصدی در گوشی یو 11 پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. گفته می‌شود نمایشگر 6 اینچی یوی 11 پلاس در ابعادی برابر با 158.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر جای گرفته است.
    باتری بزرگ

    یکی از بهترین تغییرات پرچمدار جدید اچ تی سی، در اصل افزایش ظرفیت باتری آن است. با توجه به کم بودن ظرفیت باتری U11، ظاهرا این میزان در مدل پلاس آن به 3.930 میلی‌آمپر ساعت رسیده است که می‌تواند عمر باتری به مراتب بهتری را ارائه کند.
    قابلیت ضد آب با تاییدیه IP68

    یو 11 دارای تاییدیه IP67 بود که به معنای مقاومت گوشی تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه در برابر آب بود.‌حال مدل جدیدتر می‌تواند در همان بازه زمانی، تا عمق 1 و نیم متری آب دوام آورد.
    دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جدید

    یو 11 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار بود. حال به نظر می‌رسد اچ تی سی یو 11 پلاس پیش از آن که بخواهد به مقدار پیکسل‌ها توجهی داشته باشد، بر روی کیفیت تمرکز کرده است. این محصول حاوی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود که از سنسور بزرگ‌تری بهره می‌برد.
    رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت

    انتظار می‌رود گران‌ترین مدل اچ تی س ییو 11 پلاس از یک رم حداقلی 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند باشد. البته از آنجایی که با یک گوشی پرچمدار سر و کار داریم، این مشخصات نباید تعجب برانگیز باشد.
    سنسور اثر انگشت پشتی

    به نظر می‌رسد اچ تی سی به خاطر جای دادن یک نمایشگر تمام صفحه در پنل جلویی، سنسور اثر انگشت گوشی جدید خودش را به قسمت پشتی برده است. این کار حتی باعث استفاده‌ی آسوده‌تر از اسکنر و قفل‌گشایی گوشی نیز می‌شود. ما انتظار داریم فاصله‌ی این سنسور با دوربین مناسب باشد تا ارگونومیک طراحی نیز به هم نخورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر