ساعت هوشمند سامسونگ گی‌یر اس ۴ در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود

عصر کالا- سامسونگ خود را برای رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمندش در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ برلین آماده می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ گی‌یر اس ۴ در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، پیش‌تر گفته‌شده بود سیستم‌عامل ساعت جدید تایزن نخواهد بود و از سیستم‌عامل گوگل وی‌یر استفاده خواهد کرد که بعداً تکذیب شد.

    اما ساعت جدید که روی بند خود باتری نصب‌کرده تا به عمر آن افزوده شود؛ از فلز، آلومینیوم و گوریلا گلس 5 ساخته می‌شود و خبری از یاقوت به دلیل گران بودن این ماده نخواهد بود.

    نمایشگر گی‌یر اس 4 بدون حاشیه طراحی‌شده و مانند گوشی‌های پرچم‌دار نمایشگر تمام صفحه دارد.

    در دو سایز مردانه (بزرگ‌تر) و زنانه (کوچک‌تر) طراحی‌شده و نکته جالب تعبیه یک مینی نمایشگر برای دسترسی به برخی منوها به‌صورت فوری است که می‌تواند برای کاربران جذاب بوده و مانع از باتری خوری کامل شود.

    نمایشگر اولد به دلیل کیفیت بالا و باتری خوری کمتر، نسخه جدید تراشه اکسینوس 7270، یک گیگ رم و 4 گیگ حافظه از دیگر مشخصات فنی اس 4 است.

    تلاش برای قراردادن حس‌گرهای متنوع ضربان قلب، فشارخون و ... برای امور تناسب‌اندام و سلامت فردی در بخش نرم‌افزاری قابل‌ذکر است.

    سامسونگ برای ارتقاء باتری از افزودن یک باتری زاپاس روی بند ساعت خبر داده است تا بتوان ساعات بیشتری از آن بدون شارژ مجدد استفاده کرد اما اینکه ساعت به‌صورت بی‌سیم شارژ خواهد شد یا نه، معلوم نیست!

    ساعت گی‌یر اس 4 در ایفا 2018 (31 اوت تا 5 سپتامبر) در برلین رونمایی می‌شود و به قیمت 300 تا 350 دلار نیز راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر