نوت ۷ را به هنگام پرواز روشن نکنید

عصر کالا- به نظر می رسد کابوس گلکسی نوت ۷ قصد ندارد سامسونگ را رها کند. پس از انتشار اخبار، عکس و ویدئوهای مربوط به انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ، سازمان ملی هوانوردی آمریکا نسبت به روشن شدن و استفاده از آخرین مدل سری نوت سامسونگ در حین پرواز توسط مسافران هشدار داد. در همین ارتباط کارشناسان این اداره دولتی در آمریکا استفاده نوت ۷ از باتری های قابل انفجار را به عنوان اصلی ترین دلیل نگرانی خود عنوان کرده اند.

نوت ۷ را به هنگام پرواز روشن نکنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل ار فرصت امروز، در همین رابطه سازمان ملی هوانوردی آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «با توجه به حوادثی که اخیرا برای گلکسی نوت 7 سامسونگ ایجاد شده است، اداره ملی هوانوردی آمریکا از مسافران می خواهد به هنگام پرواز از روشن کردن یا شارژ گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ اکیدا خود داری کنند.»

    با توجه به هشدار اخیر سازمان ملی هوانوردی آمریکا، هنوز مشخص نیست ماموران امنیتی که به تمامی وسایل همراه مسافران با شک و تردید می نگرند، چه رفتاری نسبت به گوشی گلکسی نوت 7 خواهند داشت.

    به عقیده بسیاری از کارشناسان، انتشار این هشدار از سوی مقامات رسمی و تنها ساعاتی پس از معرفی جدیدترین محصول آیفون در بدترین شرایط ممکن صورت گرفته و ضربه جدی دیگری به پرچم دار گران قیمت سامسونگ وارد کرده است.

    شایان ذکر است شرکت کره ای سامسونگ پس از انفجار جدیدترین مدل نوت خود برنامه گسترده ای را به منظور فراخوان گوشی های معیوب این شرکت تدارک دیده و از مشتریان خود درخواست کرده است گوشی گلکسی نوت 7 معیوب خود را تحویل داده و یک گوشی نو دریافت کنند. در این بین مدیران سامسونگ تصمیم گرفته اند تا زمان رفع کامل نقص فنی موجود در گوشی های گلکسی نوت 7، از عرضه آن به بازار جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر