گوشی جدید Energizer با باتری ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

عصر کالا- شرکت Energizer در گوشی جدید خود از باتری قدرتمند ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

گوشی جدید Energizer با باتری ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها رقابت در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند بسیار سخت شده چرا که گوشی‌های بسیار زیادی با کارکردها و قابلیت‌های فوق العاده وجود دارد که انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند.

    Energizer قصد دارد در نمایشگاه MWC امسال یک اتفاق بزرگ رقم بزند و این کار را با گوشی Power Max P16K Pro انجام خواهد داد.

    این شرکت که بیشتر برای باتری های خود شناخته شده است در گوشی هوشمند جدید خود بر روی باتری تمرکز زیادی کرده است. Power Max P16K Pro دارای یک باتری 16000 میلی آمپر ساعتی است.

    گوشی‌هایی با باتری خوب و مناسب حدود 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند اما Energizer با استفاده از باتری فوق‌العاده قدرتمند 16000 میلی‌آمپر ساعتی گوی سبقت را از دیگر شرکت‌های سازنده گوشی (از لحاظ باتری) ربود. این گوشی بر خلاف برخی از گوشی های قدرتمند سال 2018، از اسنپ دراگون 845 استفاده نمی کند اما باتری بی نظیر این گوشی مزیت رقابتی مناسبی برای آن ایجاد خواهد کرد.

    Power Max P16K Pro صفحه نمایش 5.99 اینچی با کیفیت 2160 در 1080 خواهد داشت و از تراشه MediaTek Helio P25 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.  پشت این گوشی دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی قرار گرفته  و دوربین سلفی نیز از کیفیت 8 مگاپیکسلی برخوردار است.

    Energizer  قول یک طراحی مناسب (باریک) را داده است. باید دید Energizer   چگونه باتری قدرتمندش را در داخل گوشی جای می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر