تصویر جدیدی از قاب پشت گوشی هوشمند شیائومی می ۶ منتشر شد

عصر کالا- تنها دو روز دیگر به رونمایی از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) باقی مانده است. در خبر قبلی ما تیزر جدیدی که از طرف کمپانی شیائومی منتشر شده بود گوشی هوشمندی با رم ۶ گیگابایتی را نشان دادیم. به علاوه این گوشی هوشمند به چیپ پردازشی اسنپدارگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود. بنابه ادعای این کمپانی چینی ترکیب این دو مشخصه فنی باعث می‌شود گوشی‌های هوشمند در کشور چین یک سر و گردن از دیگر گوشی‌های موجود در بازار جهانی بالاتر بروند

تصویر جدیدی از قاب پشت گوشی هوشمند شیائومی می ۶ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ همچنین این گوشی هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دارد و حدس زده می‌شود دارای دوربین دوگانه هم باشد.

    امروز صبح تصویر جدیدی که ادعا می‌شد قاب محافظ برای پشت گوشی هوشمند شیائومی می 6 است در وب‌سایت ویبو به نمایش درآمد. اگر به تصویر بالا نگاهی بیندازیم متوجه تنظیمات دوربین دوگانه برای این گوشی پرچم‌دار می‌شویم. به علاوه تلالو این قاب گوشی در تصویر می‌تواند بیانگر بدنه سرامیکی شیائومی می 6 باشد.

    شیائومی می 6 نوزدهم آوریل (30 فروردین ماه) رونمایی خواهد شد. حدس زده می‌شود این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی باشد. جک هدفون 3.5 میلی‌متری از این گوشی برداشته شده و پورت یو اس بی نوع C را برای این گوشی تعبیه شده است. شیائومی می 6 توانسته گواهی IP67 و IP68 را بگیرد که این به معنای مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار است. برای خبرهای بیشتر از این گوشی هوشمند همراه دیجی رو باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر