برترین‌ بازی های موبایل سال ۹۵

عصر کالا- امروز به بهترین بازی‌های موبایل سال ۹۵ خواهیم پرداخت.

برترین‌ بازی های موبایل سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دیجی کالا, از بر و بچه‌ها و هم‌چنین تعدادی از کسانی که با بازی‌های موبایل آشنایی داشتند، نظرسنجی کردیم و از بین تعداد زیادی بازی که انتخاب کرده بودیم، به پنج بازی رسیدیم. متاسفانه نتوانستیم درباره‌ی یکی از بهترین بازی‌های موبایل امسال که مردم را در کوچه و خیابان سرکار گذاشته بود، حرفی بزنیم، اما از لیستی که تهیه کرده‌ایم، راضی هستیم.

    می‌توانید در ادامه، انتخاب‌های بهترین بازی‌های موبایل ببینید. حتما در بخش نظرات از بازی‌هایی که در نظر دارید برای ما و دیگران بگویید.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌5- Super Mario Run
    در حالی که سوپر ماریو ران، یکی از بهترین بازی‌های دونده‌ای است که تا به حال دیده‌ایم، این بازی کمترین محبوبیت را بین بازی‌کننده‌های موبایل داشته است. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است: برای بازی کردن سوپر ماریو ران باید 10 دلار هزینه کنید که در مقایسه با دیگر بازی‌های موبایل، کم نیست. طراحی مرحله‌های سوپر ماریو ران عالی است، بازی از نظر ظاهری جذب‌تان می‌کند و می‌توانید انتظار داشته باشید تا مدت‌ها با سوپر ماریو ران سرگرم شوید. فقط در نظر داشته باشید که بازی قیمت بالایی دارد.
    ‌‌‌‌‌‌‌4- Santoori
    بازی «سنتوری» یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل ساخت داخل است. تیم سازنده‌ی این بازی، یعنی استودیوی «گلیم گیمز»، با الگوبرداری از مجموعه بازی‌های گیتار هیرو، یک بازی ساخته است که در آن سنتور می‌زنید و نتیجه بسیار خوب از آب درآمده است. سنتوری آهنگ‌های بامزه‌ای دارد و حسابی سرگرم‌تان می‌کند. مراحل سنتوری تعداد زیادی ندارند، اما می‌توانید با گذراندن آن‌ها، حس پیشرفت را در خودتان حس کنید. فقط ممکن است تکرار مراحل پس از مدتی دیگر خسته‌کننده شوند.
    ‌‌‌‌‌‌‌3- Mobius Final Fantasy
    «موبیوس فاینال فانتزی» یکی از عمیق‌ترین و بهترین بازی‌های موبایل چند وقت اخیر است. بازی از همان ابتدا با وسعت و گرافیک عالی‌اش، جذب‌تان می‌کند، اما با روند بازی بسیار خوب‌اش است که شما را نگه می‌دارد. موبیوس یک نقش‌افرینی بزرگ است و در آن، قصه‌ی شخصیت خودتان را دنبال می‌کنید. مبارزات بازی نوبتی هستند و در بازی با پیدا کردن، ادغام کردن و تنظیم کردن کارت‌های مختلف، قدرت شخصیت‌تان را پیشرفت می‌دهید و برای او کلاس آزاد می‌کنید. بازی رایگان است و اگر نقش‌آفرینی دوست دارید، حتما موبیوس را امتحان کنید.

    2- Deus Ex GO
    اگر با مجموعه بازی‌های GO شرکت اسکوئر انیکس، مثل Hitman GO یا Lara Croft GO آشنایی داشته باشید، مطمئنا نیازی به شنیدن تعریف‌های ما از بازی جدید این سری ندارید. بازی Deus Ex GO همانطور که انتظار دارید، بهتر از دو قسمت قبلی این سری عمل می‌کند. مراحل بازی بسیار هوشمندانه طراحی شده‌اند، اما به هیچ وجه غیر منطقی نیستند. قصه و عناصر مجموعه بازی‌های Deus Ex هم بسیار خوب در این سبک نوبتی و معمایی جای گرفته است. حتما Deus Ex GO را امتحان کنید.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌1- Clash Royale
    بازی کارتی «کلش رویال» با اختلاف زیادی به عنوان بهترین بازی نظرسنجی ما انتخاب شد. کلش رویال با ادغام عناصر بازی‌های دفاع از قلعه و کارتی، توانسته است بازی بسیار خوبی بسازد. روند بازی کلش رویال بسیار سرگرم‌کننده است و سازندگان بازی هم توانسته‌اند بازی متعادلی بسازند. با این حال، کلش رویال باز هم از مشکل نامتعادل بودن خریدهای درون برنامه‌ای رنج می‌برد. باز‌ی‌کننده‌ها می‌توانند با پرداخت پول، کارت‌های خودشان را قوی کنند و حتی کارت‌های کمیاب بخرند. با این حال، کلش رویال آن‌قدر خوب بوده است که بتواند جمعیت بزرگی از گیمرها را درگیر خودش کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر