عرضه مدل های جدید بلک بری کی وان با چسبندگی بهتر نمایشگر؛

فراخوان بلک بری برای گوشی های معیوب KeyOne

عصر کالا- پیرو مشکلاتی که برای نمایشگر گوشی های BlackBerry KeyOne رخ داده بود، این شرکت مدل های جدید بلک بری کی وان را به تولید رسانده که از مقاومت بهتری برخوردارند.

فراخوان بلک بری برای گوشی های معیوب KeyOne
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اگر دستگاه شما نیز مشکل ساز بود میتوانید از خدمات وارانتی این شرکت استفاده کرده و دستگاه خود را تعویض کنید.
    ماه گذشته خبر جدا شدن نمایشگر برخی از دستگاه های بلک بری کی وان از بدنه این محصولات بر روی خروجی وب سایت های بین المللی قرار گرفت. در تست های مختلفی که بر روی این محصول توسط کارشناسان مختلفی انجام گرفته ظاهرا نمایشگر این گوشی برای چسبیدن به بدنه از هیچ ماده‌ای استفاده نمی‌کند. با این حال بلک بری این ادعا را رد کرده است، اما قطعا چسبندگی نمایشگر به قدر کافی نبوده است که کاربران را با چنین مشکلاتی روبرو ساخته است. بلک بری پس از آن اعلام کرد که گوشی های تولید جدید کی وان با چسبندگی بهتری وارد بازار خواهند شد و تا به امروز هیچ خبری از این اتفاق نبود.
    مدل های جدید بلک بری کی وان دیگر از مشکل نمایشگر برخوردار نیستند

    روز گذشته صفحه توییتر BBMobile مربوط به شرکت بلک بری پستی را منتشر کرد که ظاهرا یکی از اعضای تیم پشتیبانی بلک بری موبایل آن را منتشر کرده است. پیامی که در این متن نوشته شده، دقیقا بر آخرین ادعای بلک بری در مورد جدیدترین محصول آن‌ها صحه می‌گذارد. برای آن که خریداران گوشی مدل های جدید بلک بری کی وان با خیال آسوده اقدام به خرید کنند، عنوان کرده است که گام‌های مثبتی در زمینه افزودن مقاومت هرچه بیشتری به ماده چسبنده صفحه به بدنه در خط تولید برداشته شده است. این مدل های جدید از هم اکنون به انبار خرده فروشی‌ها و همکاران تجاری خرده فروش اضافه شده است که تا تابستان ادامه پیدا خواهد کرد.

    اما خریدارانی که پیشتر اقدام به خرید گوشی بلک بری کرده‌اند می‌توانند اقدام به تعویض گوشی مشکل دار خود کنند؟ در این مورد، بلک بری موبایل عنوان می‌کند دارندگان گوشی های قدیمی کی وان، در صورتی که محصول آن‌ها همچنان واجد شرایط وارانتی باشد می‌توانند با بخش پشتیبانی این شرکت تماس برقرار کرده و اقدام به تعویض گوشی‌هایشان کنند.
    کی وان همراه با یک کیبورد فیزیکی QWERTY و عمر باتری فوق‌العاده به عنوان یکی از بهترین محصولات نیمه نخست سال 2017 معرفی می‌شود، اما این محصول با رقبای سرسختی نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اچ تی سی یو 11 دست و پنجه نرم می‌کند. به طبع چنین مشکلاتی نیز در روند فروش محصولات اچ تی سی تاثیرات منفی می‌گذارد. در زیر می‌توانید متن کامل توضیحات گروه پشتیبانی بلک بری را مشاهده کنید.
    برای اطمینان بخشیدن به مشتریان بلک بری موبایل و طرفداران جهت ادامه تجربیات خوبشان، ما بهبودهایی را به نمایشگر مدل های جدید بلک بری کی وان بخشیده‌ایم که استحکام و چسبندگی بیشتری به بدنه را به ارمغان آورده است. این اقدامات جدید از هم اکنون آغاز شده و محصولات جدید در اختیار خرده فروشان ما و شرکت‌های مخابراتی همکار قرار گرفته است. اگر شما هم یک گوشی بلک بری کی وان را خریداری کرده‌اید به صورت کامل تحت پوشش وارانتی سازنده ما هستید، بنابراین اگر هر مشکلی برای شما به وجود آمد، لطفا با ما تماس بگیرید. اگر نیاز به تعویض بود، ما گوشی شما را با مدل جدید تعویض خواهیم کرد – تیم پشتیبانی بلک بری

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر