بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار

عصر کالا- استفاده از گوشی دو سیم کارته به‌خصوص در مسافرت خارجی بسیار کار راه‌انداز است.

بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، سازندگان مدت‌هاست با توجه به این موضوع و احتمال استفاده یک کاربر از دو سیم‌کارت مختلف از دو اپراتور، تصمیم به نصب اسلات دوم برای نصب سیم‌کارت جدید کرده‌اند.

    اما استراتژی ظرافت ساخت باعث شده تا اسلات دوم با حافظه جانبی یکی شود و کاربر درنهایت مجبور به استفاده از سیم‌کارت دوم روی اسلات حافظه جانبی است.

    اما در این مقاله بهترین دو سیم کارته‌ها از گرانترین تا ارزان‌ترین معرفی‌شده‌اند تا کارایی خود را روی شبکه‌های مخابراتی نشان دهند.

    نکته قابل‌توجه سازگار بودن تجهیزات آنتن‌های مخابراتی با تجهیزات داخل موبایل است که اگر یکی باشد، ارسال و دریافت تعریف‌شده سیگنال بین آنتن و موبایل در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام‌شده و باتری خوری پیش نمی‌آید. اما اگر تجهیزات مخابراتی و آنتن‌های تعریف‌شده با گوشی سازگاری نداشته باشد، دو سوی ارتباط، باید در یک زمان تعریف‌شده دست به نقل‌وانتقال بیشتر سیگنال بزنند که این امر باتری خوری را بیشتر می‌کند.

    به‌عنوان‌مثال تجهیزات زیرساخت اپراتور اگر نوکیا یا اریکسون یا هوآوی باشد، گوشی‌هایی که از تجهیزات الکترونیکی این کمپانی‌ها در موبایل خود بهره می‌برند، قطعاً ارتباط بهتری برقرار کرده و باتری خوری کمتری هم پیش می‌آید.

    گلکسی اس 7 دوس

    اس 7 سال 2016 آمد و مدل دو سیم کارته آن معروف به S7 Duos و S7 edge Duos است. هم پردازنده اسنپ دراگون 820 دارد و هم پردازنده بومی اکسینوس 8890 که باتری را بهتر نگه می‌دارد. یکی از بهترین‌های 2016 است که نهم فروردین مدل بعدی آن یعنی اس 8 خواهد آمد که این روزها سامسونگ 250 دلار ارزان‌تر آن را می‌فروشد.

    هوآوی میت 9

    یکی از بهترین دو سیم کارته های بازار به قیمت 550 دلار با نمایشگر 5.9 اینچی است که اندروید نوقا و 4 گیگ رم را در کنار پردازنده Kirin 960 دارد و با باتری 400 میلی‌آمپر ساعت توانایی بالایی دارد.

    وان پلاس 3 تی

    6 ماه پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی چینی وان پلاس 3، مدل، مدل 3T آن در کنار دو سیم کارته بودن و پردازنده اسنپ دراگون 821 و به قیمت پایین 400 دلار انتخاب خوبی برای مشکل پسنداین اندرویدی است که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند.

    آنر 6 ایکس

    گوشی 249 دلاری با نمایشگر 5.5 اینچی و 3 گیگ رم است که باتری 3340 آن عمر خوبی با دو سیم دارد. پردازنده Kirin 655 آن زمانی که آنتن‌های مخابراتی از نوع هوآوی باشد، بهترین عملکرد را دارند.

    زد تی‌ای بلید وی 8 پرو

    با این اسم طولانی یک گوشی چینی 200 دلاری است که برخی ویژگی‌های آن مانند یو اس بی تایپ سی و دوسیم کارته بودنش مزیت خوبی برای «ارزان خَرها» است.

    ایسوس زنفون 3 مکس

    گوشی ارزان 150 دلاری است که هرچند نمایشگر 5.2 اینچی رزولوشن پایینی دارد اما با داشتن باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت تا 2 روز عمر دارد و دو سیم کارته آن نیز قابل‌اعتماد است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر