هدفون‌های ایرپاد اپل محصولی درآمدزا برای اپل

عصر کالا- اواخر پاییز سال گذشته اپل هدفون‌های ایرپاد خود را رونمایی کرد. به عقیده یکی از تحلیلگران این هدفون‌های ۱۶۰ دلاری منبع درآمد مهمی برای اپل خواهند بود.

هدفون‌های ایرپاد اپل محصولی درآمدزا برای اپل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، «جنی مونستر» که در حال حاضر یکی از سرمایه گذاران بزرگ دنیا به حساب می‌آید و مدت‌هاست به عنوان یک تحلیلگر اپل شناخته شده، ایرپاد های اپل از محصولات مهم برای اپل است و می‌تواند درآمدی حتی بیشتر از درآمد ساعت اپل برای شرکت داشته باشد.

    پیش بینی می‌شود طی 10 سال آینده این هدفون‌های ایرپاد به محصولی مهم‌تر و تاثیرگذارتر از ساعت‌های اپل تبدیل خواهد شد، زیرا این محصول از هدفون‌های بی سیم ساده به یک ابزار صوتی پیشرفته و پوشیدنی ارتقاء یافته است. اگرچه هم این هدفون‌های ایرپاد و هم ساعت اپل همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه خواهند داد. در سال مالی 22 ایرپاد ها تقریباً درآمد یکسانی با ساعت‌های اپل خواهند داشت. انتظار می‌رود قیمت 159 دلاری امروز این ایرپاد ها در سال مالی 22 به 200 دلار برسد زیرا این محصول به دستگاه‌های صوتی پیشرفته‌ای تبدیل خواهد شد.
    ایرپاد های اپل دستگاهی محبوب برای کاربران است، هنوز شش هفته تا زمان توزیع این محصول باقی مانده است اگرچه این محصول تقریباً از 6 ماه قبل پیش فروش شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر