گوشی «موتو زد۲ فورس» منتشر شد

عصر کالا- به تازگی تصاویری از موبایل پرچمدار موتورلا موبیلیتی منتشر شده است. این موبایل که « وتوزد۲ فورس» نام دارد، قرار است فردا رونمایی شود.

گوشی «موتو زد۲ فورس» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اندروید هدلاین، به تازگی سه تصویر از Moto Z2 Force منتشر شده است. این نخستین بار است که تصویری از پرچمدار شرکت موتورلا موبیلیتی در 2017 نمایش داده می شود.

    تصاویر نشان می دهد موبایل مذکور دارای دو فلش ال ای دی است. همچنین مجهز به پین های لنوو است (موبایل با کمک این پین ها قابلیت های ماژولی می یابد). در لبه بالایی موبایل  ماژول یک دوربین و فلش ال ای دی نیز وجود دارد. در لبه پایینی دستگاه نیز  یک دکمه خانه بیضی شکل وجود دارد که احتمالا قابلیت تبدیل شدن به اسکنر اثر انگشت را نیز دارد. البته لبه های بالا و پایین دستگاه در مقایسه با نمونه های موجود در بازار کمی بزرگ هستند.

    همچنین گزارش های مختلف حاکی از آن است که Moto Z2 Force دارای دکمه تنظیم صوت معمولی است.  همچنین دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD است و به وسیله اسنپ دراگون 835 (سیستم SoC برتر کوالکام) روی پردازشگر10nm  فعال است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

    با توجه به آنکه قرار است یک باتری 2730 میلی آمپری برای این دستگاه به کار رود، وجود این پردازشگر بسیار کارآمد خواهد بود.

    قرار است این موبایل فردا رونمایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر