فروش گلکسی S۸ از مرز ۵ میلیون گذشت

عصر کالا- سامسونگ گلکسی S۸ که پرچم دار جدید سامسونگ است در حالت پیش فروش، به رقمی برابر با ۱ میلیون پیش فروش رسیده بود، حالا خبر ها حاکی از این است که فروش این گوشی هوشمند از مرز ۵ میلیون هم گذشته است.

فروش گلکسی S۸ از مرز ۵ میلیون گذشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  کلیک، گلکسی S8 توانسته در مدت کم مقبولیت بسیار خوبی به دست بیاورد، این گوشی هوشمند در مدت زمانی که در حالت پیش فروش بوده است مورد توجه خاصی قرار گرفته است و حالا از تاریخ 21 آوریل تا به امروز فروش گلکسی S8 و S8 پلاس از مرز 5 میلیون عدد هم گذشته است. هنوز مشخص نیست کدام مدل از گلکسی ها بیشتر مورد توجه بازار قرار گرفته است ولی این خبر برای سامسونگ بدون شک خبر بسیار خوبی است.

    البته لازم به ذکر است شکت نوت 7 نیز در این میان تاثیرات خود را بر روی فروش S8 داشته است ولی باز با این تفاسیر اگر میزان پیش فروش S8 را با S7 مقایسه کنیم باز هم مشاهده می کنیم که پیش فروش S8 به طرز چشمگیری بیشتر است. اما اگر بخواهیم سامسونگ را با دیگر کمپانی ها مقایسه کنیم، اولین کمپانی که در واقع رقیب اصلی سامسونگ به شمار می رود، اپل است، آیفون در نیمه دوم سال پیش چیزی برابر با 50٫8 میلیون فروش داشته است که در واقع چیزی برابر با 16٫9 درصد در ماه است. اما آیفون 7 و 7 پلاس در ماه آوریل فروش خوبی نداشته اند، یکی از علل اصلی این اتفاق تازه وارد های بازار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر