موبایل هوآوی میت ۹ پرو وارد بازار ایران شد

عصرکالا- موبایل هوآوی میت ۹ پرو، پرچمدار سری میت شرکت چینی هوآوی به صورت غیر رسمی و با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است.

موبایل هوآوی میت ۹ پرو وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از تک شات, گوشی پرچمدار و قدرتمند سری میت 9 شرکت چینی هوآوی، میت 9 پرو به صورت غیر رسمی و با قیمتی بالا همراه با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه از طریق برخی از فروشندگان در شهر بانه وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که این گوشی نسبت به میت 9 دارای صفحه نمایشی با دو لبه اج و حسگر اثر انگشت در پنل جلویی است و خرید آن با توجه به برچسب قیمتی ایران، توجیه اقتصادی زیادی در بازار ایران ندارد.


    شما می‌توانید هوآوی میت 9 پرو در نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در رنگ طلایی، سفید و مشکی را با قیمت 3 میلیون و 70 هزار تومان خریداری کنید. گفتنی است که احتمال ورود رسمی این تلفن هوشمند به بازار ایران بسیار پایین است چرا که گوشی میت 9 و میت 9 پورشه دیزاین چند ماهی است که به صورت رسمی همراه با گارانتی وارد بازار ایران شده‌اند.

    از جمله مشخصات سخت افزاری میت 9 پرو باید به پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 960 با فرکانس 2.2 و 1.8 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با دو لبه اج، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 20 و 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0 و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر