تولید آزمایشی iPhone ۹ آغاز شد

عصر کالا- یکی از منابع آگاه اعلام کرد که تولید آزمایشی گوشی iPhone ۹ توسط اپل آغاز شده است.

تولید آزمایشی iPhone ۹ آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت اپل به عنوان بزرگ‌ترین غول فناوری آمریکایی هر ساله نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی می‌کند که همگی پرچمدار بوده و گوشی‌های رده بالای این شرکت به حساب می‌آیند؛ اما مشکلی که افراد زیادی از آن گله‌مند هستند، قیمت بسیار بالای محصولات رده بالای این شرکت است و همین موضوع سبب شده افراد زیادی توان خرید گوشی‌های این شرکت را نداشته باشند. این موضوع سبب شد تا شرکت اپل در سال 2016 در کنار محصولات رده بالای خود یک گوشی میان رده با نام iPhone SE را معرفی کند که هم قیمتی پایینی داشت و هم مناسب افرادی بود که علاقه‌مند به استفاده از گوشی‌های 4 اینچی این شرکت هستند.

    اما چند وقتی است که اخبار مربوط به نسخه دوم این گوشی میان رده در بین کاربران محبوبیت بالایی پیدا کرده و طبق اعلام شرکت اپل قرار است نسخه دوم این گوشی با عنوان iPhone SE 2 یا iPhone 9 وارد بازار شود و احتمالا آخرین گوشی شرکت اپل خواهد بود که دکمه Home و سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. از طرفی هم شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند این گوشی از همان ابعاد سه گوشی آیفون 6، 7 یا 8 استفاده خواهد کرد.

    اما به تازگی یکی از منابع آگاه اعلام کرده است که اپل در حال تولید آزمایشی این گوشی است و احتمال دارد این مدل در ماه مارس و با قیمتی نزدیک به 450 دلار وارد بازار شود؛ بر اساس برآورد شرکت اپل احتمالا تقاضای آن بیش از 30 میلیون واحد باشد. همچنین این منبع آگاه اعلام کرده است که اپل تولید انبوده گوشی iPhone 9 را از اواسط فوریه آغاز خواهد کرد و با توجه به قیمت مناسب این گوشی احتمالا استقبال کاربران از آن بی‌نظیر خواهد بود.

    هنوز مشخصات این ایفون به طور رسمی از سوی اپل اعلام نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان اعلام رسمی اپل منتظر ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر