سامسونگ امکان غیرفعال کردن کلید بیکسبی را فراهم کرد

عصر کالا- سامسونگ اوایل سال جاری دستیار صوتی بیکسبی را همزمان با گلکسی S۸ ارائه کرد که چند هفته قبل در ایران نیز فعال شد. گلکسی Note ۸ نیز از این قابلیت برخودار بوده و در هر دو موبایل کلید ویژه ای برای فعال کردن بیکسبی وجود دارد.

سامسونگ امکان غیرفعال کردن کلید بیکسبی را فراهم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، البته باید اشاره کنیم علی رغم اینکه این دستیار صوتی از قابلیت های خوبی برخوردار است، برخی کاربران ترجیح می دهند از این کلید برای اهداف دیگری مثل راه اندازی دوربین یا باز کردن اپلیکیشنی خاص استفاده کنند، اما مشکل اینجاست که سامسونگ این اجازه را به کاربران نداده و تا غیرفعال کردن اپلیکیشن های مخصوص اینکار نیز پیش رفته بود.

    حالا خبر رسیده که این شرکت کره ای امروز بروزرسانی هایی را برای گلکسی S8 و گلکسی Note 8 منتشر کرده که امکان غیرفعال سازی کلید راه اندازی بیکسبی را فراهم می کند. به گزارش «Sammobile» این بروزرسانی فعلا برای دستگاه های محدودی منتشر شده اما قرار است به زودی در اختیار تمام کاربران این دو مدل قرار بگیرد.

    طراحی S8 بگونه ای است که امکان فعال سازی تصادفی بیکسبی در آن وجود دارد، علاوه بر این کاربران زیادی از این مساله شکایت کرده بودند که به خاطر نزدیکی کلیدهای بیکسبی و کاهش صدا، اغلب این دستیار صوتی را ناخواسته فعال می کنند.

    باتوجه به آنچه در بالا گفته شد این آپدیت می تواند خبر خوبی برای این کاربران باشد و از طرف دیگر می توان آن را مقدمه ای برای فراهم کردن امکان تنظیم دلخواه این کلید در بروزرسانی های بعدی دانست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر