خبر خوش برای مشتاقان گوشی تاشوی سامسونگ

عصر کالا- گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا در رویداد نمایشگاه CES ۲۰۱۹ که در زمستان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

خبر خوش برای مشتاقان گوشی تاشوی سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    گفته می‌شود طراحی گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ در ماه ژوئن سال جاری 2018 میلادی به پایان می‌رسد و احتمالا در اوایل سال آینده 2019 میلادی نیز رونمایی و معرفی خواهد شد. قرار است این گوشی به یک صفحه نمایش 3.5 اینچی مجهز شود.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که گلکسی ایکس (Galaxy X) یا همان گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا در نمایشگاه تکنولوژی CES 2019 که در زمستان (سه ماهه نخست) سال آینده میلادی برگزار می‌شود، معرفی و رونمایی خواهد شد.

    این گزارش که از سوی یکی از منابع موثق در حوزه تکنولوژی منتشر شده است، خبر خوشی برای آن دسته از کاربرانی که در انتظار مشاهده هرچه زودتر این محصول جدید و شگفت انگیز هستند، به شمار می‌آید. این گوشی احتمالا در نخستین ماه از سال آینده میلادی یعنی ژانویه 2019 در معرض دید عموم کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    البته این در حالیست که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند از آنجایی که سامسونگ معمولا هر ساله گوشی‌های گلکسی اس خود را در کنگره جهانی موبایل در فصل بهار معرفی می‌کند، بنابراین احتمال اینکه گوشی تاشوی گلکسی ایکس نیز در کنگره جهانی موبایل (MWC) قوی‌تر است. اما برخی دیگر از این تحلیلگران همچنان باور دارند که این گوشی پیش از MWC و در جریان نمایشگاه CES در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

    همچنین پیش‌بینی می‌شود این محصول با قیمت 2000 دلار وارد بازارهای جهانی شود بنابراین به نظر می‌رسد تنها برای عده خاصی از طرفداران تکنولوژی جذابیت ایجاد خواهد کرد و کاربران عادی از آن استقبال چندانی نمی‌کنند.

    با اینکه زمان خیلی زیادی تا ماه ژانویه 2019 باقی نمانده است، اما به نظر می‌رسد باید در انتظار گوشی‌های تاشو و انعظاف‌پذیری باشیم که سایر غول‌های تکنولوژی نیز قول معرفی و عرضه آنها را داده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر