تصاویر گوشی جدید سامسونگ لو رفت

عصر کالا- این گوشی قرار است در ۹ فروردین به طور رسمی رونمایی بشود اما یک سایت چینی تصاویری از گالکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پیش از موعد مقرر منتشر کرد.

تصاویر گوشی جدید سامسونگ لو رفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایلنا، روز گذشته تصاویری از گوشی جدید سامسونگ در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این درحالی است که هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی این محصول را معرفی نکرده است. یک سایت چینی برای اولین بار ویدیویی دو دقیقه ای گوشی گالکسی S8 منشر کرد.

    مطابق آنچه که سایت weibo منتشر کرده گمانه زنی‌ها در خصوص مشخصات این گوشی درست از آب درآمده است و دیگر خاصیت غافلگیری خود را از دست داده است.

    در این فیلم گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس با صفحه نمایش 5٫8 اینچ و گوشی گلکسی S8 پلاس با صفحه نمایش 6٫2 اینچ نشان داده شده است. دکمه home یا خانه از روی این دو تلفن همراه هوشمند حذف شده تا بدون بزرگ‌تر شدن ابعاد گوشی، صفحه نمایش بزرگ‌تری روی این محصولات قرار بگیرد. گوشی‌های جدید سامسونگ هر دو از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برند و ضد آب خواهند بود. البته هنوز جک 3٫5 میلی‌متری خروجی صدا روی این گوشی‌ها دیده می‌شود. گفته شده که سامسونگ از هدست‌‌های ساخت شرکت AKG برای گوشی‌ها جدید خودش استفاده می‌کند که کیفیت صدای بسیار بالایی دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر