شیائومی Redmi S۲ به بازار می‌آید

عصر کالا- شرکت شیائومی ساعاتی پیش از گوش‌ جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد.

شیائومی Redmi S۲ به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین, این محصول به یک نمایشگر 6 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که از میزان رزولیشن 1440 در 720 پیکسل می‌برد.

    Redmi S2 از پردازنده 8 هسته‌ای snapdragon 625  استفاده می‌کند و یک حافظه رم 4 گیگابایتی نیز این پردازنده قدرتمند را در پردازش داده‌ها یاری می‌رساند. البته این مقدار حافظه رم زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که نسخه 64 گیگابایتی را خریداری کنند و اگر از  نسخه 32 گیگابایتی استفاده کنند 3 گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهند داشت.

    پردازشگر گرافیکی موبایل جدید شیائومی Adreno506 است که برای کار‌های نه چندان حرفه‌ای بسیار مناسب است.

    این گوشی‌ به یک دوربین دوگانه با کیفیت 12 و 5 مگاپیکسل با قابلیت لرزش گیر الکترونیکی تصویر مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند 16 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند تصاویر به یاد‌ ماندنی را ثبت کند. قابلیت پردازش توسط هوش مصنوعی به همراه یک فلش LED در قسمت بالایی ، از دیگر ویژگی‌های این دوربین سلفی جذاب است.

    این محصول هوشمند از رابط کاربری شیائومی با عنوان MIUI 9 و قابلیت پشتیبانی از اندروید اوریو 8.1 بهره می‌برد.

    Redmi S2 مجهز به یک سنسور اثر انگشت است که در پشت دستگاه جاسازی شده تا این محصول را به یک دستگاه به روز تبدیل کند.

    محصول جدید شیائومی در رنگ‌های رز گلد ، طلایی و پلتینوم با قیمت 156 دلار (با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی ) و 204 دلار (با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایت ) راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر