سونی، ساعت هوشمند جدید Wena را معرفی کرد

عصر کالا- نسخه‌ی جدید ساعت مچی سونی منحصر به همین برند است. چرا که ساعت به‌خودی‌خود، آنالوگ است اما بند آن از ویژگی‌های هوشمندی نظیر چراغ LED برای اعلان و تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی برخوردار است.

سونی، ساعت هوشمند جدید Wena را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترین ها، حدود دو سال پیش بود که سونی ساعت آنالوگی همراه با برخی ویژگی‌های مدرن معرفی کرد. اکنون سونی نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند Wena را با نام Three Hands Square معرفی کرده است.

    نسخه‌ی جدید ساعت مچی سونی منحصر به همین برند است. چرا که ساعت به‌خودی‌خود، آنالوگ است اما بند آن از ویژگی‌های هوشمندی نظیر چراغ LED برای اعلان و تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی برخوردار است.

    کمپانی ژاپنی با معرفی نمونه‌ی Three Hands Square، توجه ویژه‌ای به بازار بانوان داشته و پوشاک زنانه را مد نظر قرار داده است. این ساعت در سه سایز 18، 20 و 22 میلی‌متری قابل سفارش است و همانند مچ‌بندهای سلامتی، توانایی ثبت حرکات کاربر را خواهد داشت.

    بندهای طراحی شده برای این ساعت از جنس چرم و استیل هستند و لازم به ذکر است که کاربر با خرید بند چرمی، از اعلان‌های LED محروم خواهد شد و قابلیت‌های ساعت‌ به NFC محدود می‌شود.

    بند استیل ساعت هوشمند Wena، ماه آینده روانه‌ی بازار خواهد شد اما برای خرید بند چرمی آن، باید تا اواخر پاییز منتظر ماند. گفتنی است که سونی بدنه و بند را به صورت جداگانه می‌فروشد و قیمت ساعت به تنهایی 93 دلار و قیمت بند استیل 303 دلار خواهد بود؛ همینطور بند چرمی 75 دلار قیمت‌گذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر