هواوی از دو تبلت جدید سری مدیاپد T۳ خود رونمایی کرد

عصر کالا- دو ماه پیش بود که یک تبلت ۸ اینچی مدیاپد تی ۳ (Huawei MediaPad T۳) در وب سایت تنا رویت شد و حالا نوبت به آن رسیده تا چینی‌ها رسما از آن رونمایی کنند. این شرکت ساعاتی پیش در وب سایت خود رسما از دو مدل تبلت مدیاپد تی ۳ خود رونمایی کرد. یکی از این تبلت های هواوی با سایر ۸ اینچ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ بوده و یکی دیگر از آن‌ها نیز که حاوی مشخصاتی مقرون به صرفه‌تر است از نمایشگری ۷ اینچی، چیپست MT۸۱۲۷ مدیاتک و همچنین پردازنده ۸ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی برخوردار است.

هواوی از دو تبلت جدید سری مدیاپد T۳ خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ 

    مدیاپد تی 3 8
    عضو بزرگتر این خانواده به نام هواوی مدیاپد تی 3 8 از چیپستی قدرتمندتر برخوردار بوده و در دو نسخه مختلف مجهز به رم 2 گیگابایتی + حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی + حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تبلت از نمایشگر 8 اینچی با وضوح 1280×800 پیکسل بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید 7 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 برخوردار خواهد بود.


    یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این تبلت قرار گرفته و یک لنز 2 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری در قسمت جلویی آن به چشم می‌خورد. همچنین یک باتری 4800 میلی‌آمپری نیز وظیفه‌ی برق رسانی به قطعات مختلف این تبلت میان رده‌ای را بر عهده خواهد داشت. یکی از مدل‌های قابل ارائه از تبلت مدیاپد تی 3 8 به نام KOB-L09 از دو اتصال وای فای و LTE پشتیبانی می‌کند؛ این درحالیست که مدل دیگر آن به نام KOB-W09 تنها با اتصال وای فای به اینترنت متصل خواهد شد.

    مدیاپد تی 3 7
    در سمتی دیگر تبلت 7 اینچی مدیاپد تی 3 7 از چیپست کم قدرت‌تر Mediatek MT8127 و پردازنده‌ای 8 هسته‌ای بهره می‌برد. این محصول نیز مشابه برادر بزرگتر خود در دو نسخه مجهز به رم 1 گیگابایتی + حافظه داخلی 8 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی + حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

    همراه با این نمایشگر کوچکتر، رزولوشن کمتری در حدود 1024×600 پیکسل نیز ارائه خواهد شد. این تبلت همچنین از سیستم عامل اندروید مارشمالو همراه با رابط کاربری EMUI 4.1 و باتری با ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

    قیمت تبلت مدیاپد تی 3

    گفتنیست که مدل 8 اینچی مدیاپد تی 3 با قیمت 219 یورو (همراه LTE با قیمت 239 یورو) و مدل 7 اینچی آن نیز با قیمت 129 یورو به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر