پیش‌بینی تقاضای بالای چینی‌ها از آیفون ارزان‌قیمت

عصر کالا- تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد کرد که گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه آیفون ایکس آر نسبت به آیفون ۸ فروش بسیار بهتری خواهد داشت.

پیش‌بینی تقاضای بالای چینی‌ها از آیفون ارزان‌قیمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد محصولات اپل – که همواره در خصوص میزان فروش و قابلیت‌های احتمالی محصولات جدید اپل بخصوص گوشی‌های آیفون پیش‌بینی می‌کند، حالا به تازگی اعلام کرده است که نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه گوشی آیفون ایکس آر در مقایسه با پرچمدار قبلی اپل، یعنی آیفون 8، فروش بسیار بهتری را در کشور چین تجربه خواهد کرد.

    با توجه به آنکه قبلا پیش‌بینی می‌شد گوشی‌های آیفون 8 با فروش بهتری در مقایسه با سایر پرچمداران و محصولات جدید اپل مواجه شوند، حالا به نظر می‌رسد که کاربران چینی برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت، می‌خواهند از گوشی جدید آیفون ایکس‌آر استقبال بیشتری کنند و گفته می‌شود منتظر عرضه آن در تاریخ 26 اکتبر هستند.

    البته این در حالیست که بسیاری دیگر از تحلیلگران و کارشناسان بازار محصولات فناوری و موبایل بر این باورند که هنوز برای اظهار نظر درباره میزان فروش گوشی‌های هوشمند آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس و همچنین نسخه ارزان قیمت آن یعنی آیفون ایکس آر بسیار زود است و نمی‌توان به طور قطع از میزان تقاضای بازارهای مختلف و کشورهای مختلف جهان سخن گفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر