ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت

عصر کالا: در یکی دو سال گذشته پرچمدارانی به بازار آمده اند که بعضی امکانات آنها همیشه برای افرادی که از گوشی های میان رده استفاده می کنند،.

ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰
  • ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت
  • ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت
  • ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت
  • ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یکی دو سال گذشته پرچمدارانی به بازار آمده اند که بعضی امکانات آنها همیشه برای افرادی که از گوشی های میان رده استفاده می کنند، حسرت برانگیز است ولی این امکانات در برابر قیمت باعث می شود بسیاری قید این گوشی های خوش آب و رنگ را زده و به یک میان رده معمولی اکتفا کنند. میان رده هایی که نه از لحاظ ظاهری و نه امکانات به پای گوشی های روز نمی رسند ولی به راحتی از عهده انجام کارهای روزمره کاربر بر می آیند.

با این حال اگر علاقه زیادی به این امکانات دارید خیلی نگران نباشید. امسال با آمدن گوشی های جدید و کاهش قیمت گوشی های قدیمی تر می توانید با یک میلیون تومان، گوشی با امکانات پرچمدار در دست بگیرید؛ امکاناتی مثل حسگر اثر انگشت، ضد آب بودن، شارژ سریع و ... که علاوه بر کاربردی بودن باعث می شوند از گوشی در هر لحظه و مکان، بهترین استفاده ممکن را بکنید. در این مطلب به سراغ ارزان ترین گوشی ها با این قابلیت ها رفته ایم تا کار شما را برای جستجو راحت تر کنیم.

حسگر اثر انگشت از آن دست امکاناتی است که اگر آن را تست کنید دیگر به سختی می توانید از آن دل بکنید. این ویژگی اولین بار در پرچمداران پیشرفته ای مثل گوشی S5 دیده شده و به نظر نمی رسید به این زودی به گوشی های ارزان قیمتی مثل گوشی GT3 منتقل شود. این گوشی که به نوعی ارزان ترین گوشی مجهز به اثر انگشت محسوب می شود. حسگر اثر انگشت روی این گوشی هر چند به پای پرچمداران نمی رسد ولی سرعت مناسبی داشته و قدرت تشخیص بالایی دارد.

این گوشی با توجه به قیمتش از امکانات خوب دیگری نیز برخوردار است. در این محصول پردازنده مرکزی هشت هسته ای روی تراشه Kirin650 قرار گرفته است تا در کنار رم دو گیگابایتی به پردازش هر چه بهتر اطلاعات بپردازد. صفحه نمایش 5.2 اینچی GT3 از نوع LCD است و در آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است.

این نمایشگر با داشتن رزولوشن 1080×1920 تراکم 424 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می کشد و قابلیت دریافت چند لمس را به طور همزمان دارد. اگر شما به ثبت تصاویر مختلف با گوشی موبایل خود علاقه مند هستید، باید بدانید سنسور سیزده مگاپیکسلی دوربین اصلی GT3 در کنار یک سنسور هشت مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است و با داشتن امکانات مختلف و متنوعی نیازهای کاربران را جوابگو خواهد بود.

نسخه شش اندروید، موسوم به «مارشمالو» به عنوان سیستم عامل در این محصول ایفای نقش می کند و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی Emotion U14.1 قرار دارد. در نهایت باید بدانید منبع تامین انرژی این گوشی موبایل، یک باتری با ظرفیت سه هزار میلی آمپر بر ساعت است که توسط کاربر قابل تعویض نیست.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر