آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی جهان است

عصر کالا- مقایسه وزن گوشی‌های مختلف نشان می‌دهد که بهترین گوشی اپل، iPhone XS Max سنگین‌ترین گوشی جهان است.

آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی جهان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اپل همانگونه که انتظار می‌رفت، گوشی‌های نسل جدید خود یعنی iPhone XS، XS Max و iPhone XR را روز چهارشنبه هفته گذشته، 21 سپتامبر در رویدادی رسمی معرفی کرد. صادرات و فروش فیزیکی این گوشی‌ها قرار است از جمعه همین هفته در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) آغاز شود. iPhone XS Max بزگرترین صفحه نمایش را در بین تمام محصولاتی که اپل تا به حال ساخته است، دارد. اندازه این نمایشگر 6.5 اینچ است و رزولوشن آن به 1242x2688 پیکسل می‌رسد. جالب است بدانید که با وجود این صفحه نمایش بزرگ، iPhone XS Max بزرگترین گوشی نیست که اپل ساخته است چرا که حاشیه‌های صفحه نمایش آن بسیار باریک است و iPhone 8 Plus با بلندتر و پهن‌تر بودن، به عنوان بزرگترین آیفون اپل شناخته می‌شود. اما بحث از نظر وزن در بین گوشی‌ها متفاوت است.

    iPhone XS Max با داشتن وزن 208 گرم در حال حاضر بزرگترین گوشی هوشمند اپل و پرچمدار جهان است. این گوشی 6 گرم بیشتر از iPhone 8 Plus وزن دارد چرا که iPhone 8 Plus تنها 202 گرم وزن دارد. البته، 6 گرم وزنی نیست که بتوان به راحتی آن را تشخیص داد و شاید کسی متوجه سنگینی مدل‌های مختلف اپل نشود. در هر صورت، برتری iPhone XS Max است که مشتریان خود را جذب می‌کند نه وزن آن.

    جالب است بدانید که iPhone XS Max حتی از رقیبان به روز و اصلی خود هم سنگین‌تر است. رقیب اصلی این گوشی یعنی Galaxy Note 9 سامسونگ 201 گرم وزن دارد، اگرچه، هم بلندتر و هم ضخیم‌تر از iPhone XS Max است اما باز هم 7 گرم وزنی نیست که بتوان با در دست نگه داشتن متوجه شد.

    اگر فکر می‌کنید 208 گرم برای بلند کردن و جابجا کردن سنگین به نظر می‌آید و باید صد در صد یکی از پرچمداران اپل را خریداری کنید، باید گفت iPhone XS با نمایشگر 5.8 اینچی بهترین گزینه برای خرید است. این گوشی تنها 177 گرم وزن دارد و به جز مواردی از جمله نمایشگر کوچکتر و عمر باتری کوتاه‌تر، از همه نظر شبیه به iPhone XS Max است و 100 دلار نسبت به آن ارزانتر فروخته می‌شود.

    در ادامه می‌توانید مقایسه وزن گوشی‌های پرچمداری را ببینید که در حال حاضر به عنوان محبوبترین گوشی‌ها در جهان شناخته می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر