سامسونگ ویژگی‌های کارت حافظه EVO Plus را بر شمرد

عصر کالا- سامسونگ یکی از بزرگترین سازندگان کارت حافظه در دنیا است. حال این شرکت مزیت‌های کارت حافظه خود را به رخ رقبا کشیده است.

سامسونگ ویژگی‌های کارت حافظه EVO Plus را بر شمرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ، در سالهای اخیر، کاربران گوشی‌های هوشمند محتوای بسیار بیشتری بر روی گوشی‌های خود ذخیره می‌کنند. به عنوان مثال، افراد زیادی وجود دارند که از گوشی هوشمند خود برای دیدن فیلم و سریال استفاده می‌کنند. بعلاه، ساخت کارت حافظه نیز سرعت بیشتری گرفته است و بنابر گزارش موسسه IHS، میزان حافظه تولیدشده از نظر حجم، در طول سه سال دو برابر شده است.

    تعداد زیاد کارت‌های حافظه در بازار موجب سرگردانی کاربران شده است. سامسونگ که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌های حافظه در دنیا است، سعی کرده است با روشنترکردن مشخصات کارت‌های حافظه EVO Plus خود، کاربران را در انتخاب برتر یاری کند.

    اولین مشخصه هر کارت حافظه سرعت انتقال اطلاعات است. کارت‌های حافظه سری EVO Plus سامسونگ با سرعت خواندن/نوشتن حدود 100/90 مگابایت بر ثانیه به کاربران اجازه می‌دهد که فایل‌های حجیم را به سرعت انتقال دهند. به عنوان مثال، با چنین سرعتی شما می‌توانید یک فایل ویدئوی 4k با حجم سه گیگابایت را تنها در 46 ثانیه منتقل کنید.

    سازگاری مشخصه دوم یک کارت حافظه خوب است. بهترین گزینه، کارت حافظه‌ای است که نه تنها با گوشی هوشمند شما، بلکه با محصولات و دستگاههای دیگر نیز سازگار باشد. کارت حافظه EVO Plus سامسونگ با گستره زیادی از محصولات مانند دوربین DSLR، دوربین‌های اکشن 4K، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های 360 درجه و پهپادها سازگار است. هر کارت حافظه EVO Plus، یک آداپتور SD نیز دارد.

    سومین عامل در انتخاب یک کارت حافظه، میزان حافظه آن است. کارت‌های حافظه EVO Plus سامسونگ تا ظرفیت 256 گیگابایت را پوشش می‌دهند. با این میزان حافظه می‌توانید تا 12 ساعت ویدئوی 4K را ذخیره کنید. اگر به موسیقی علاقه زیادی داشته باشید، می‌توانید تا 22500 قطعه موسیقی ذخیره کنید.

    مورد نهایی، قابل اطمینان‌بودن و استوار بودن کارت حافظه است. کارت‌های حافظه EVO Plus با گارانتی 10 ساله عرضه می‌شوند. بعلاوه، این کارت‌ها استحکام بالایی دارند و در مقابل 4 پدیده مقاوم هستند. کارت‌های EVO Plus دارای تکنولوژی‌های IPx7 و  IEC60529 هستند که این به معناست که می‌توانند تا 72 ساعت در آب دریا دوام داشته باشند. کارت‌های حافظه EVO Plus در برابر دمای بالا مقاوم هستند، در برابر X-ray فرودگاه‌ها دوام می‌آورند و در برابر میدان مغناطیسی تا بزرگای میدان مغناطیسی اسکنرهای MRI، مقاومت می‌کنند و آسیب نمی‌بینند.

    در بازار می‌توانید کارت‌های حافظه گوناگون پیدا کنید که ظاهری شبیه یکدیگر دارند. بنابراین به‌صرفه خواهد بود که کمی زمان صرف کنید تا مشخصات فنی را بیشتر بررسی کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر