سامسونگ برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ شد

عصر کالا- سامسونگ دیسپلی مرتبط با شرکت سامسونگ الکترونیکس موفق به کسب مقام برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی شده است.

سامسونگ برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اطلاعات بازار نشان می‌دهد کمپانی سامسونگ دیسپلی (زیرمجموعه سامسونگ الکترونیکس) موفق شده عنوان برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی را از آن خود کند. ظاهرا این عنوان به لطف فروش انبوه محموله‌های نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED به دست آمده است.
    به نقل از اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت تحقیقاتی صنعتی HIS Markit، مجموع فروش جهانی نمایشگرهای LCD و OLED که همگی از سایز 9 اینچ و کمتر برخوردار هستند به 13 میلیارد دلار از ژانویه تا مارس رسیده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با سودی 32 درصدی همراه بوده است.
    سامسونگ عنوان برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند را مدیون گوشی گلکسی اس 8 است

    سامسونگ دیسپلی به تنهایی موفق شده در سه ماهه نخست 2017، چیزی بیش از 3.5 میلیارد دلار نمایشگر گوشی به فروش برساند که 27.2 درصد مجموع فروش جهانی را تشکیل می‌دهد. پس از آن، ژاپن دیسپلی با 17.8 درصد در جایگاه دوم ایستاده و به دنبال آن نیز شرکت کره‌ای ال جی دیسپلی و شرکت چینی BOE تکنولوژی گروپ در جایگاه‌های بعدی لیست برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست 2017 قرار گرفته‌اند. ناظران صنعت موبایل عنوان می‌کنند که رشد کلی به دست آمده بسیار مهم است، زیرا در اغلب مواقع هیچ رشدی در این عرصه دیده نمی‌شد. فروش ترکیبی نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED به 1.1 میلیارد دلار رسیده است که همزمان با فروش گوشی های گلکسی اس 8 توسط سامسونگ الکترونیکس به دوبرابر رسیده است. یک فعال در صنعت موبایل اینگونه می‌گوید:
    متوسط قیمت فروش نمایشگر انعطاف پذیر اولد 65.3 دلار است که به مراتب بالاتر از نمایشگرهای اولد استاندارد و ال سی دی با قیمت‌هایی به ترتیب 36.7 دلار و 18.9 دلار است. همانطور که سامسونگ دیسپلی به سلطنت خود ادامه می‌دهد، نمایشگرهای مدرن به سودآوری این شرکت کمک شایانی خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر