آیا اپل پل ورود ال جی به تجارت نمایشگرهای OLED موبایلی خواهد بود؟

عصر کالا- سامسونگ بازار نمایشگرهای OLED موبایلی را به انحصار خود درآورده است و این یکی از عمده دلایلیست که افراد معتقدند این غول کره‌ای اصلی‌ترین تامین کننده نمایشگرهای اولد برای آیفون ۸ اپل (Apple iPhone ۸) در سال جاری خواهد بود. حال یک گزارش جدید ادعا می‌کند که ال جی قرار است همراه با شرکت اپل به تجارت نمایشگرهای OLED موبایلی گام بگذارد؛ بنابراین اپل کمتر به سامسونگ برای تامین نمایشگرهای آیفون جدید خودش متکی خواهد بود.

آیا اپل پل ورود ال جی به تجارت نمایشگرهای OLED موبایلی خواهد بود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ،اپل هیچگاه از یک پنل اولد برای آیفون های خود استفاده نکرده است و ظاهرا امسال قصد دارد همراه با آیفون 8 خود این تجربه را کسب کند. اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا دیگر آن‌ها به طور کامل به استفاده از پنل های اولد بازنمی‌گردند و آینده‌ی محصولات خود را با این دو پنل می‌سازند. گزارشی که به تازگی از کره به گوش می‌رسد ادعا می‌کند که اپل مشوق اصلی ال جی برای ورود این شرکت به تجارت نمایشگرهای OLED موبایلی است تا آن‌ها با سامسونگ به رقابت بپردازند. این قضیه اپل را قادر می‌سازد تا کمتر به سامسونگ برای تامین این پنل‌ها متکی باشد.
    این گزارش ادعا می‌کند که ال جی دیسپلی (LG Display) به فکر انعقاد یک همکاری افتاده است، اما نگرانی‌هایی به خاطر بی‌تجربگی آن‌ها در تولید انبوه پنل های اولد وجود دارد.
    حالا انتظار می‌رود ال جی در ژوئن سال جاری این تصمیم را بگیرد که آیا تولید نمایشگرهای اولد آیفون اپل را قبول خواهد کرد یا خیر!  البته آنها چندان هم با این تکنولوژی (البته در حوزه‌ای دیگر) غریب نیستند. ال جی هم اکنون تامین کننده نمایشگرهای اولد ساعت اپل (Apple Watch) است، اما بدون شک نمی‌توان میزان فروش اپل واچ با آیفونهای اپل را مقایسه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر