گوشی ۹۹ دلاری زد تی ای با سنسور اثر انگشت عرضه می‌شود

عصر کالا- گوشی ۹۹ دلاری زد تی ای توسط اپراتور AT&T عرضه شد.

گوشی ۹۹ دلاری زد تی ای با سنسور اثر انگشت عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، زد تی ای بلید اسپارک (ZTE Blade Spark) نام این گوشی هوشمند اندرویدی است که با دارا بودن قیمتی مقرون به صرفه، مشخصات نسبتا قابل قبولی نیز دارد.
    بلید اسپارک آخرین محصول زد تی ای است که توسط اپراتور ای تی اند تی به صورت پیش فروش عرضه می‌شود. به طور معمول دستگاه‌هایی که به صورت پیش فروش ارائه می‌شوند، اگر به سنسور اثر انگشت مجهز باشند، قیمتی بالای 100 دلار خواهند داشت (حداقل در ایالات متحده این گونه است)، اما گوشی زد تی ای بلید اسپارک با دارا بودن سنسور اثر انگشت از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.
    مشخصات زد تی ای بلید اسپارک
    گوشی 99 دلاری زد تی ای دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با‌ کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) بوده که از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 کوالکام قدرت می‌گیرد. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل داده، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود.
    اسمارت فون زد تی ای بلید اسپارک انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3140 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با سیستم عامل اندروید 7 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. این دستگاه هم به صورت آنلاین قابل خریداری است و هم می‌توان به صورت آفلاین آن را از فروشگاه‌های مربوطه خریداری کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر