مشخصات فنی هواوی آنر ۹ تایید شد

عصر کالا- مشخصات فنی هواوی آنر ۹ (Huawei Honor ۹) به لطف انتشار تصویری تبلیغاتی از طریق شبکه اجتماعی ویبو لو رفت.

مشخصات فنی هواوی آنر ۹ تایید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    گوشی چینی آنر 9 قرار است همانند هواوی پی 10 به دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی تجهیز شود تا امکان ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن وجود داشته باشد. به علاوه، حالا تراشه قدرتمند کایرین 960 که پیشتر در پرچمداران هواوی مورد استفاده قرار گرفته بود، مسئولیت مدیریت اطلاعات در این گوشی جدید را بر عهده خواهد داشت. در این صورت، آنر 9 فاصله زیادی با گوشی های میان رده نداشته و می‌توان آن را دستگاهی در حد و اندازه پرچمداران در نظر گرفت.
    اگرچه پی 10 با 4 گیگابایت حافظه رم روانه بازار شده بود، اما گوشی هوشمند آنر 9 قرار است با حافظه رم 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

    این گزارش جدید از بهره‌گیری نمایشگر آنر 9 از شیشه خمیده 2.5 بعدی خبر دارد، اما اندازه و رزولوشن آن اعلام نشده است. با این حال تجهیز گوشی جدید هواوی به صفحه نمایشی 5.15 اینچی و فول اچ دی دور از انتظار نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر 9 نیز می‌توان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 7.0 نوقا و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد.
    به نظر می‌رسد دستگاه پیش رو در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) با قیمت حدود 360 دلار معرفی خواهد شد که البته با توجه به مشخصات فنی آن، قیمت اعلام شده کمی پایین به نظر می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر