تولید دو گوشی میان رده تازه توسط اچ تی سی

عصر کالا- شرکت اچ تی سی از عرضه دو گوشی میان رده جدید به نام های دیزایر ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس خبر داده که به ترتیب ۵.۵ و ۶ اینچی هستند.

تولید دو گوشی میان رده تازه توسط اچ تی سی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، گوشی های یادشده در رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند تا رضایت کاربران سخت پسند نیز جلب شود. از جمله این رنگ ها می توان به طلایی و بنفش اشاره کرد.

    نمایشگرهای هر دو گوشی از نسبت تصویری 18 به 9 برخوردار بوده و دقت صفحات ال سی دی آنها 1440 در 720 پیکسل است. شکل ظاهری هر دو گوشی شبیه به گوشی مشهور یو 11 اچ تی سی است.

    در دیزایر 12 از پردازنده MediaTek MT6739 با دو یا سه گیگابایت رم به انتخاب مشتری استفاده شده است. همچنین میزان حافظه این گوشی به انتخاب مشتری 16 یا 32 گیگابایت است. کاربران با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی می توانند تا 2 ترابایت اطلاعات بیشتر را بر روی آن ذخیره کنند.

    دیزایر12 پلاس و 12 هر دو دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت هستند. اما در دیزایر 12 پلاس یک دوربین 2 مگاپیکسلی اضافی هم برای ارتقای کیفیت تصاویر پرتره در نظر گرفته شده است. دقت دوربین های سلفی دیزایر 12 و 12 پلاس به ترتیب 5 و 8 مگاپیکسل است و در هر دو از فناوری تشخیص چهره استفاده شده است.

    هر دو گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلیمتری و پرت میکرو یو اس بی برای شارژ هستند. باتری این دو گوشی هم 2730 میلی آمپری است. باز کردن قفل گوشی دیزایر 12 پلاس با استفاده از چهره کاربر هم ممکن است. قیمت و زمان عرضه دقیق این دو گوشی طی روزهای آینده اعلام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر