زمان دقیق عرضه جی ۶ و گالکسی اس ۸ مشخص شد

عصر کالا- دو شرکت ال جی و سامسونگ زمان دقیق عرضه گوشی‌های پرچمدار تازه خود را اعلام کرده اند. این دو گوشی که جی ۶ و گالکسی اس ۸ نام دارند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند.

زمان دقیق عرضه جی ۶ و گالکسی اس ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، ال جی از گوشی جی 6 خود در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد کرد. زمان این رونمایی 26 فوریه یعنی سه روز دیگر اعلام شده است. فروش این گوشی هم از 10 مارس آغاز می شود.

    اما سامسونگ قصد دارد گوشی گالکسی اس 8 خود را اولین بار در نیویورک عرضه کند. زمان این رونمایی 29 مارس خواهد بود. فروش عمومی این گوشی از 21 آوریل آغاز می شود.

    تحلیل گران می گویند با توجه به اینکه جی 6 زودتر از گالکسی اس 8 برای فروش عرضه می شود، احتمال می رود ال جی زودتر و بهتر از سامسونگ بتواند نبض بازار گوشی های هوشمند پرچمدار را در اختیار بگیرد. این اولین بار است که ال جی گوشی پرچمدار جدید خود را زودتر از سامسونگ روانه بازار می‌کند.

    از جمله ویژگی‌های گالکسی اس 8 می توان به نمایشگر فراگیر و خمیده، دوربین دوگانه‌ی پشتی - که یکی 16 مگاپیکسلی و دیگری 8 مگاپیکسلی است – حذف دکمه Home و انتقال آن به زیر نمایشگر شیشه‌ای، پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 830 و امثال آن اشاره کرد.

    از جمله ویژگی‌های جی 6 نیز می توان قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد. همچنین لنز اصلی جی 6 مجهز به یک دوربین زاویه عریض با قابلیت ثبت تصاویر 125 درجه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر