هوآوی فقط در چین ۱۰۰ میلیون گوشی تلفن همراه نسل پنجمی می‌فروشد

عصر کالا- در حالی که نام شرکت هوآوی همچنان در لیست تحریم‌های واشنگتن قرار دارد پیش‌بینی می‌شود این شرکت طی سال جاری میلادی صد میلیون گوشی فقط در بازار چین به فروش برسد.

هوآوی فقط در چین ۱۰۰ میلیون گوشی تلفن همراه نسل پنجمی می‌فروشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارس  ، چویچی توساکا، مدیرعامل شرکت تایو یودن ژاپن که در زمینه تامین قطعات الکترونیکی فعالیت می‌کند، پیش‌بینی کرد: این احتمال وجود دارد که شرکت هوآوی چین علیرغم تحریم‌های آمریکا طی سال‌ 2020 فقط در بازار چین 100 میلیون گوشی تلفن همراه نسل پنجمی به فروش برساند.ائو پینگ مدیرعامل کنونی هوآوی ماه گذشته از شرکت‌های چینی خواست تا در توسعه شبکه مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه در این کشور با هوآوی همکاری کنند.

     

    وی تاکید کرد: بزرگترین برندگان این روند مشارکت کنندگان در این پروژه خواهند بود.

    گائو افزود: بازار شبکه نسل پنجم تلفن همراه حجم بسیار بالایی به ارزش هزاران میلیارد دلار دارد و بزرگترین برندگان این بازار شرکای ما خواهند بود.

    مدیرعامل هوآوی ادامه داد: روند توسعه شبکه نسل پنجم تلفن همراه سریع‌تر از آن چیزی که انتظار می‌رفت در حال رشد است و ما پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نزدیک شاهد ایجاد 60 شبکه تجاری نسل پنجم تلفن همراه در جهان باشیم.

    هوآوی در حالی به سمت توسعه و فروش فناوری‌های مرتبط با شبکه تلفن همراه می‌رود که همچنان نام این شرکت در لیست سیاه تحریم‌های آمریکا قرار دارد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر