آخرین اطلاعات از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ

عصر کالا- پس از انتشار خبر وجود نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ، یک منبع خبری اطلاعات جزئی از این محصول در اختیار خبرنگاران گذاشت.

آخرین اطلاعات از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، با این که مدت زیادی به معرفی نهایی و رسمی مدل جدید Galaxy Watch Active مانده، اما تا به حال اطلاعات محدودی از ساعت هوشمند نسل آینده شرکت سامسونگ منتشر شده است. این شرکت کره‌ای قصد دارد گجت پوشیدنی جدید خود را در پاییز سال 2020 معرفی کند. انتظار می‌رود این عمل پس از عرضه نهایی پرچمدار شرکت سامسونگ اتفاق بیافتد. تا آن زمان ممکن است اطلاعات متفاوت و جزئی از این محصول منتشر شود. به گفته برخی منابع خبری، در عین حال که هنوز زود است تا به مشخصات توجه کرد، اما ظاهرا جزئیاتی از این ساعت در دسترس کاربران قرار گرفته است.
    اطلاعات یک شخص ناشناس

    این منابع خبری مدعی شده‌اند که یک شخص، که از اقدامات شرکت سامسونگ به کلی با خبر است، اظهار داشته که گجت پوشیدنی نسل جدید سامسونگ از لحاظ ظاهری با مدل پیشین، یعنی Galaxy Watch Active 2 تفاوتی نخواهد داشت. در مرحله اول این گجت پوشیدنی قرار است از یک نوع فولاد ضد زنگ، در سه رنگ متفاوت، ساخته شود. به گفته منبع مذکور این رنگ‌ها قرار است شامل مشکی، نقره‌ای و طلایی شوند. گفتنی است که تنها دو مدل از این سه رنگ تماما ضد زنگ خواهند بود که آن‌ها رنگ‌های نقره‌ای و طلایی هستند. آن طور که به نظر می‌آید سامسونگ علاقه‌ای به تغییر تفاوت رنگ و طراحی محصولات گجت پوشیدنی خود ندارد.

    در نتیجه نسل آینده ساعت‌های هوشمند این شرکت، از نظر مدل و رنگ، با Galaxy Watch Active 2 شباهت دارد. هنوز گزارشی از حضور تنظیم کننده فیزیکی بر روی گجت پوشیدنی سامسونگ وجود ندارد، اما انتظار می‌رود چنین اطلاعاتی در نزدیکی زمان معرفی منتشر شود. گفتنی است که در اوایل این ماه اخباری منتشر شد که مدعی بود گجت پوشیدنی Galaxy Watch Active 3، و یا هر چه شرکت سامسونگ علاقه دارد آن را نام گذاری کند، قرار است به حافظه داخلی 8 گیگابایت مجهز باشد. همچنین گفته شد که این ساعت از یک باتری 330 میلی‌آمپر بر ساعت بهره‌مند خواهد بود. این مشخصات و تغییرات یک ارتقای قابل توجه نسبت به نسل حال حاضر این ساعت‌های هوشمند، یعنی Galaxy Watch Active 2، است. لازم به ذکر است که منابع مدعی‌اند این ساعت در دو اندازه منتشر می‌شود و خریداران می‌توانند بین مدل‌های با قابلیت وای‌فای و LTE یک کدام را انتخاب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر