ویژگی های سه آیفون جدید مشخص شد

عصر کالا- منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ سه آیفون جدید را با مشخصات منحصر به فرد روانه بازار می کند.

ویژگی های سه آیفون جدید مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, از این سه مدل گوشی آیفون تازه دو مدل دارای نمایشگرهای OLED و یک مدل دارای نمایشگر LCD خواهد بود.

    بزرگترین گوشی در این مجموعه دارای نمایشگر OLED با تراکم پیکسلی 480 یا 500 پیکسلی در هر اینچ است که ابعاد نمایشگر آن برابر با 6.5 اینچ می باشد. دومین گوشی آیفون تازه سال 2018 دارای نمایشگر 6.1 اینچی LCD با تراکم پیکسلی 320 یا 330 پیکسلی در هر اینچ است.

    در نهایت سومین آیفون سال 2018 اپل از نمایشگر 5.8 اینچی OLED با تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ بهره می گیرد.

    مدل 6.5 اینچی آیفون که آیفون ایکس پلاس نام دارد، از طراحی مشابه با آیفون ایکس، نمایشگر فراگیر و فناوری فیس آی دی برای باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره برخوردار خواهد بود. کوچکتر شدن ضخامت دوربین های پشت وجلو موجب شده تا این گوشی 0.2 میلیمتر باریک تر از نمونه های رقیب باشد.

    مدل مذکور و همین طور مدل 5.8 اینچی آیفون از فناوری تشخیص چهره پیشرفته تری برخوردار هستند تا خطاهای فعلی در زمینه شناسایی هویت افراد از طریق آنها به حداقل رسیده و تشخیص چهره حتی در صورت افقی نگهداشتن آیفون ممکن باشد. همچنین در این گوشی ها از سیستم عامل iOS 12 استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر