موسس غول ارتباطات چین:

هوآوی با بحران مرگ و زندگی روبروست

عصر کالا- در حالی که فشارهای آمریکا به شرکت هواوی ادامه دارد، موسس و مدیرعامل آن اعلام کرد که این شرکت با بحران مرگ و زندگی روبروست.

هوآوی با بحران مرگ و زندگی روبروست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، در حالی که فشارهای آمریکا به شرکت هواوی ادامه دارد، موسس و مدیرعامل آن اعلام کرد که این شرکت با بحران مرگ و زندگی روبروست. او در  سخنانی به تشریح استراتژی غول ارتباطات چین، برای ادامه فعالیت‌های خود پرداخت.

    رن ژنگفی، گفت برای رویارویی با از دست رفتن تامین قطعات از سوی شرکت‌های آمریکایی، این شرکت سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش تولید تجهیزات خواهد داشت تا تداوم تولید خود را تضمین کند.

    او همچنین به کارکنان این سرکت، که بالغ بر 190 هزار نفر در سراسر جهان هستند، توصیه کرد، در صورتی که مایل به حفظ شغل خود هستند، خود را با پروژه‌هایی جدید مسلح کرده و به دنبال نوآوری باشند.

    او با تشبیه شرایط شرکت به جنگ، گفت: اگر نمی‌توانید کار لازم را انجام دهید کنار بروید تا تانک ما به پیش براند و اگر می‌خواهید به میدان جنگ بیایید می‌توانید طنابی به این تانک بسته و آن را با خود جلو بکشید. همه باید این قدر مصمم باشند.

    ژنگفی گفت: ظرف 3 تا 5 سال خون تازه به رگ‌های هوآوی تزریق خواهد شد. پس از این که ما از بحرانی‌ترین دوران تاریخ خود جان سالم بدر ببریم ارتشی جدید از ما به دنیا خواهد آمد که بر دنیا حکمرانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر