آیفون ۸ با تأخیر می‌آید

عصر کالا- با احتساب فروش سال ۲۰۰ میلیون گوشی، اپل از سال ۲۰۰۷ بدین سو بیش از ۱.۲ میلیارد آیفون به مردم جهان فروخته است.

آیفون ۸ با تأخیر می‌آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، گزارش فصل سوم مالی اپل در حالی منتشر شد که این کمپانی توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و پیش بینی فروش 40.7 میلیون آیفون را به 41.03 میلیون گوشی تبدیل کند که همین امر باعث شد در نهایت ارزش سهام 1.67 دلار در این فصل رشد کند.
    اپل در مجموع در فصل سوم 2017 درامد خود را به 45.4 میلیارد دلار رساند و با توجه به ورود آیفون 8 در فصل چهارم پیش بینی کرد که بین 49 تا 52 میلیارد دلار فروش خواهد کرد.
    در حال حاضر مجموعه پول نقد اپل به رقم بی سابقه 261.5 میلیارد دلار رسیده است و قرار است به ازای هر سهم به سهامداران 63 سنت برسد. از سوی دیگر کارشناسان وال استریت هرچند اعلام کردند که آیفون 8 دیر به بازار می آید اما رشد 12 درصدی فروش آیفون را انتظار می کشند.
    جی پی مورگان نیز پیش بینی کرد در فصل چهارم فروش سری اس به صورت نرمال ادامه خواهد یافت و عرضه آیفون 8 فروش‌های مال دسامبر را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. این کمپانی همچنین نصب آی او اس 11 روی آی پد را نیز خوش اقبال وصف کرده و معتقد است فروش تبلت اپل نیز به عنوان جایگزین لپ تاپ، رشد پیدا می‌کند.
    به گفته کارشناسان فنی، اپل نتوانسته است سیستم تاچ آی دی را زیر نمایشگر بدون حاشیه آیفون 8 جاسازی کند و به همین دلیل به سیستم تشخیص چهره در جلو و انتقال اثر انگشت به عقب گوشی (شبیه جی 6 ال جی) بسنده کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر