قابلیت جدید بیکسبی ویژن؛

شمارش میزان کالری از روی تصویر غذا!

عصر کالا-شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۸ قابلیت جدید سنجش و شمارش میزان کالری موجود در غذا را توسط دستیار دیجیتالی بیکسبی گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.

شمارش میزان کالری از روی تصویر غذا!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»به نقل از ایسنا، قابلیت جدیدی که سامسونگ در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES 2018 از آن رونمایی کرد می تواند برای بسیاری از افراد و کاربرانی که همواره برای رژیم غذایی خود و میزان دقیق کالری های دریافتی موجود در غذاها اهمیت ویژه ای قائل هستند، بسیار مفید و کاربردی به شمار برود چراکه سامسونگ با استفاده از دستیار دیجیتالی بیکسبی موجود در گوشی های هوشمند خود به کاربران این اجازه را می دهد تا با گرفتن دوربین گوشی مقابل غذای مورد نظر، بیکسبی با شناسایی و تحلیل و آنالیز نوع غذا، میزان کالری موجود در غذا را با استفاده از داده های عمومی، محاسبه و اندازه گیری کرده و بدین ترتیب آنها از میزان کالری موجود در غذایشان آگاه خواهند شد.

    داده های گردآوری شده و محاسبه شده توسط قابلیت بیکسبی ویژن، در حساب کاربری Samsung Health کاربر ذخیره‌ می‌شود بنابراین کاربران می توانند میزان کالری های دریافتی از رژیم غذایی خود را به طور نسبی و حدودی محاسبه کرده و آن را با روزها و ماههای گذشته و آینده مقایسه کنند.

    البته لازم به ذکر است که این قابلیت هم اکنون تنها به صورت آزمایشی بوده و هنوز این شرکت کره ای جزییات و اطلاعات دقیقی از اینکه دقیقا چه زمانی این قابلیت برای گوشی های هوشمند سری گلکسی منتشر شده و در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد، اعلام نکرده است. با این حال تلاش سامسونگ برای بهبود عملکرد قابلیت بیکسبی به منظور کمک به افرادی که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند، تحسین برانگیز و منحصر بفرد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر