در نمایشگاه mwc ۲۰۱۷ منتظر چه محصولاتی باشیم؟

عصر کالا- نمایشگاه MWC امسال از تاریخ ۲۷ فوریه تا ۲ مارس (۹ تا ۱۲ اسفند) در بارسلون اسپانیا برگزار می‏‎شود. مثل همیشه علاقه‌مندان به گوشی‌های تلفن همراه چشم به این نمایشگاه دوخته‌اند تا ببینند شرکت‌های بزرگ تولیدکننده چه محصولاتی به آنها معرفی می‌کنند.

در نمایشگاه mwc ۲۰۱۷ منتظر چه محصولاتی باشیم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آریا، البته به جز گوشی‌های هوشمند و تبلت، ابزارهای پوشیدنی هم سهم بزرگی از MWC 2017 در اختیار خواهند داشت. با توجه به اینکه روز به روز بر خریداران این گجت‌ها افزوده می‏‌شود انتظار داریم در نمایشگاه امسال شرکت‌های بیشتری از ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامت خود رونمایی کنند.

    جی‌اس‌ام مثل هر سال اخبار این رویدارد بزرگ فناوری را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود پوشش می‌دهد، اما اگر می‌خواهید بدانید در MWC امسال چه محصولاتی در انتظار شما هستند، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

    ال‌جی

    به احتمال قریب به یقین ال‌جی از جدیدترین پرچمدار خود، یعنی G6، در نمایشگاه امسال رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که با استفاده از غیبت گلکسی اس 8 می‌تواند در بازار بتازد. آن‌طور که از شایعات مختلف دستگیر ما شده است، این گوشی همچون سال گذشته دو لنز دوربین دارد اما با بدنه فلزی و نمایشگری بزرگ‌تر به بازار خواهد آمد. ضدآب بودن دستگاه ویژگی دیگری است که LG G6 با خود به همراه دارد.


    سامسونگ

    این غول فناوری برخلاف هر سال پرچمدار جدیدش را در MWC معرفی نخواهد کرد. سامسونگ ترجیح داده معرفی گلکسی اس8 را به تعویق بیندازد، اما دست خالی هم به بارسلون نمی‌آید. پیش‌بینی می‎شود تبلت جدید Galaxy Tab S3 در نمایشگاه معرفی شود و سامسونگ تاریخ رسمی معرفی گلکسی اس8 خود را نیز به علاقه‌مندان اعلام کند.


    نوکیا

    همه امیدوارند نوکیا بازگشت باشکوهی به MWC داشته باشد. هیجان‌انگیزترین شایعه‌ای که در مورد کنفرانس نوکیا وجود دارد عرضه مدل 3310 مدرن است که می‌تواند کل نمایشگاه امسال را تحت تاثیر قرار دهد. به جز این، احتمال رونمایی از دو گوشی میان‌رده دیگر به نام‌های نوکیا 3 و نوکیا 5 وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که در کنفرانس نوکیا پرچمدار این شرکت را خواهیم دید یا خیر.


    موتورولا

    قابل پیش‌بینی‌ترین محصولی که قرار است در MWC 2017 معرفی شود مربوط به موتورولاست. این شرکت از چند هفته پیش با انتشار تیزرهایی رونمایی از Moto G5 و Moto G5 Plus را تایید کرد. به جز این احتمالا شاهد معرفی Moto Modهای جدیدی برای Moto Z خواهیم بود، ولی بعید است در بارسلون نسل جدید Moto Z را ببینیم.


    لنوو

    با اینکه لنوو و موتورولا یکی حساب می‎شوند، معرفی محصولی با برند لنوو دور از ذهن نیست. تبلت Lenovo Tab3 8 Plus یکی از محصولاتی است که ممکن است در MWC 2017 معرفی شود، اما معرفی گوشی‌های برند Zuk این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


    آلکاتل

    معمولا آلکاتل مجموعه‌ای از گوشی‌های ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه به بارسلون می‌آورد. امسال هم انتظار داریم چنین اتفاقی تکرار شود و چند مدل جدید از سری گوشی‌های Pop و Pixi این شرکت معرفی شود. مورد دیگری که در مورد آلکاتل گفته می‏‌شود معرفی گوشی ماژولار است؛ این درحالی است که شرکت‌های بزرگ‌تری مثل گوگل و ال‌جی بی‌خیال گوشی‌های ماژولار شده‌اند.


    بلک‌بری

    گزارش‌های منتشرشده جدید حاکی از سهم صفر درصدی بلک‌بری در بازار موبایل است. با وجود این مسئولان این شرکت دست از تلاش برنمی‌دارند و می‌خواهند هر جور که هست نام این برند را زنده نگه دارند. این شرکت در CES 2017 به صورت محدود گوشی جدید خود را معرفی کرد، اما قرار است در MWC 2017 رسما از بلک‌بری مرکوری یا همان DTEK70 رونمایی کند.


    سونی

    ابتدا شایعه شده بود سونی از پرچمدار جدیدی با نمایشگر 4K واقعی در MWC پرده‌برداری می‌کند، اما سپس خبر به تعویق افتادن آن منتشر شد. گفته می‌شود سونی با چند گوشی میان‌رده به اسپانیا می‌آید، ضمن اینکه احتمالا محصولات دیگری از سایر تولیدات این شرکت نیز به کاربران معرفی می‌‏شود.


    هوآوی

    تقریبا مشخص شده است این غول چینی در MWC 2017 از گوشی‌ها و ساعت هوشمند جدیدش رونمایی می‌کند. P10، P10 Plus و P10 lite نام گوشی‌های هوشمند هوآوی است که قرار است در کنفرانس این شرکت معرفی شوند، ضمن اینکه شاهد رونمایی از نسل دوم ساعت هوشمند هوآوی نیز خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر