معرفی مانیتور فشرده و کیبورد برای داک DeX سامسونگ

عصر کالا- داک دکس سامسونگ یکی از جذاب ترین ویژگی های گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به شمار می رود.

معرفی مانیتور فشرده و کیبورد برای داک DeX سامسونگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، این داک مخصوص، به کاربران این امکان را می دهد تا پرچمداران فعلی خود را به مانیتور، کیبورد و ماوس وصل کنند و با رابط کاربری دسکتاپ مانندی که دارد، تجربه کاملی از یک کامپیوتر تمام عیار را داشته باشند.

    اکنون کمپانی iKey یک مانیتور فشرده جدید به همراه کیبورد برای داک DeX سامسونگ معرفی کرده است.

    کیبورد BT-870-PT و پنل نمایشگر فلت IK-KV-13.3W کمپانی iKey می توانند به راحتی به DeX سامسونگ وصل شوند و تجربه ای همانند دسکتاپ ارائه دهند. کمپانی iKey اعلام کرده است، این کیبورد و مانیتور برای کمک به مجریان قانون و امدادگران طراحی شده است. این ترکیب به راحتی تبدیل به دسکتاپ می شود و برای استفاده داخل ماشین های امدادی بسیار کاربردی است.

    کیبورد این کمپانی از گواهی IP67 ضد آب و گرد و غبار برخوردار است و بسیار محکم است و از نور قرمز برای آن به کار گرفته شده است تا اختلالی برای دید در شب ایجاد نشود. وزن این کیبورد کمتر از 1 کیلوگرم و بسیار سبک است و ضخامت آن 2 اینچ می باشد. همچنین مدل BT-870-TP-SLIM نیز با ضخامت 0.85 اینچی برای ارتباط دو گانه در نظر گرفته شده است. این کیبورد از بلوتوث و پورت های USB نیز برخوردار است و اولین وسیله ای است که برای سامسونگ دکس ساخته شده است.

    نمایشگر 13.3 اینچی این کمپانی دارای صفحه لمسی، روشنایی 1000 نیت، چهار پورت یو اس بی، پوشش ضد بازتاب و گیره VESA برای قرار دادن درون ماشین است. مدیر عامل iKey اعلام کرده است، ویژگی منحصر به فرد این کیبورد و مانیتور استفاده از Dual Connectivity است که از بلوتوث و یو اس بی استفاده کرده است و امیدوار است این محصول به شغل پلیس کمک بسیاری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر