آیفون تاشو در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود

عصر کالا- در حالی که سامسونگ و هواوی از تولید گوشی های تاشدنی طی یک سال آینده خبر می دهند، اپل نیز قصد دارد مدلی تاشو و لوله کردنی از گوشی آیفون را تا سال ۲۰۲۰ عرضه کند.

آیفون تاشو در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اگر چه اپل در زمینه اخبار منتشر شده در این زمینه سکوت کرده، اما منابع خبری می گویند این شرکت بی سروصدا ولی به طور جدی بر روی طراحی و تولید چنین گوشی متمرکز شده است.
    گوشی های تاشو بسیار باریک هستند و می توان آنها را مانند کاغذ لوله کرد و در جیب قرار داد. این گوشی ها می توانند نمایشگرهای بزرگتر و امکانات متنوع تری داشته باشند و کاربران دیگر نباید نگران شکستن یا آسیب دیدن نمایشگرهای آنها باشند.
    برخی منابع مدعی هستند که آیفون تاشدنی احتمالا ظاهری شبیه به گوشی «اکسون ام» شرکت زد تی ای خواهد داشت و در آن از دو نمایشگر که مانند کتاب باز می شوند، استفاده می گردد. اجرای دو برنامه در کنار هم و استفاده ترکیبی از نمایشگرها برای پیشبرد اهداف و طرح های مختلف از جمله دیگر امکانات این گوشی خواهد بود.
    هنوز مشخص نیست آیا این تغییر طراحی بر روی تبلت آی پد هم تاثیر خواهد گذاشت یا خیر. البته طراحی محصولات تاشدنی محدود به گوشی نیست و قرار است تلویزیون هایی نیز بر مبنای این فناوری عرضه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر