در بازی‌های المپیک زمستانی کره جنوبی؛

سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران هدیه می‌دهد

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه رایگان از گوشی هوشمند پرچمدار جدیدش، گلکسی نوت ۸، را به ورزشکاران و مقامات ورزشی حاضر در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی اهدا کند.

سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران هدیه می‌دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده است که می‌خواهد یک نسخه ویژه و اختصاصی المپیکی از گوشی هوشمند و پرچمدار جدیدش یعنی سامسونگ گلکسی نوت 8 را به ورزشکاران و مقامات ورزشی مربوطه که در المپیک زمستانی کره جنوبی حضور پیدا می کنند، هدیه بدهد.

    لازم به ذکر است که سامسونگ در اقدامی شگفت انگیز، تصمیم گرفته است این نسخه اختصاصی المپیکی از گلکسی نوت 8 را به صورت کاملا رایگان در اختیار ورزشکاران و مقامات ورزشی مسئول قرار بدهد.

    بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی قرار است ماه آینده  یعنی از 8 تا 25 فوریه سال جاری 2018 میلادی در شهر پیونگ چانگ واقع در کشور کره جنوبی برگزار شود و این کشور هم اکنون در حال آماده سازی تمامی زیرساخت‌های مربوط به برگزاری این دوره از بازی های المپیک زمستانی است.

    داخل صفحه نمایش این گوشی های اختصاصی پرچمدار جدید گلکسی نوت 8 حلقه های سمبلیک المپیک به چشم می خورد که نشان از اختصاصی بودن این محصول و هدیه ویژه سامسونگ به ورزشکاران و مسئولان مربوطه ورزشی حاضر در بازی های المپیک هستند. همچنین پشت گوشی های مذکور نیز این حلقه های المپیکی وجود دارند.

    یانگهی لی – معاون مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیک – در این خصوص خاطرنشان کرده است :" ما مفتخریم که به تمامی ورزشکاران حاضر در بازی های زمستانی المپیک کره جنوبی، خدمات و محصولات خاص و ویژه ای را ارائه دهیم ".

    وی در ادامه افزود:" این هدیه شگفت انگیز از سوی سامسونگ می‌تواند به ورزشکارانی که مایه افتخار کشورهایشان هستند، این امکان را بدهد تا لحظات به یاد ماندنی بازی های المپیک و حاشیه های آن را ثبت و ضبط کرده و آن لحظات را به طور همیشگی با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی های بروز بکاربرده شده در گلکسی نوت 8، در زندگی و خاطرات خود ماندگار کنند".

    البته لازم به ذکر است که این نخستین باری نیست که سامسونگ چنین اقدامی را انجام می‌دهد چراکه در بازی های المپیک سال 2016 میلادی نیز به ورزشکاران گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) را اهدا کرد.

    نکته جالب توجه آن است که این گوشی پرچمدار جدید که سامسونگ می‌خواهد در بازی‌های المپیک زمستانی به ورزشکاران هدیه دهد، قابل فروش به عموم مردم نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر