تجهیز تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به دستیار صوتی گوگل

عصر کالا- شرکت کره‌ای ال‌جی به‌تازگی اعلام کرده است که نسل آتی تلویزیون‌های هوشمندش از این پس به دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت مجهز خواهند شد.

تجهیز تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به دستیار صوتی گوگل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، تاکنون کاربران و علاقمندان به دستیارهای صوتی می‌توانستند برروی گوشی‌های هوشمند خود از امکانات و خدمات گسترده و منحصربفرد آن بهره‌مند شوند اما حالا به نظر می‌رسد که کاربران در سایر دستگاه‌های الکترونیکی و لوازم خانگی خود نیز قادر خواهند بود از آن استفاده کنند.

    یکی از قدرتمندترین و بهترین دستیارهای صوتی در جهان گوگل اسیستنت (Google Assistant) بوده است که با وجود آن، کاربران قادر هستند در کنار گوشی هوشمند خود از سایر دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند خود نیز استفاده کرده و با بهره‌گیری از دستورهای صوتی، به انجام کارهای موردنظر خود برسند.

    حالا ال‌جی اعلام کرده است که در نمایشگاه علم و فناوری CES 2018 تصمیم گرفته نسل بعدی تلویزیون‌های هوشمند خود را به فناوری دستیار صوتی گوگل مجهز کرده و راهی بازارهای جهانی خواهد کرد. پشتیبانی از دستیار گوگل اسیستنت به کاربران این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوانند به اجرای فعالیت‌های خود بپردازند.

    البته هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از نحوه عملکرد ال‌جی درخصوص بهره گیری از این دستیار صوتی گوگل در دسترس نیست، هرچند که تازه‌ترین گزارش‌های منتشره از سوی ال‌جی، نام کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا و انگلیس به‌عنوان کشورهایی که گوگل اسیستنت را برروی تلویزیون‌های ال‌جی دریافت می‌کنند، آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر