ال جی برای تلویزیون های سامسونگ پنل LCD می سازد

عصر کالا- وقتی شارپ اواخر سال گذشته میلادی به سامسونگ اعلام کرد که تامین پنل های LCD را متوقف می کند، این کمپانی در شرایط سختی قرار گرفت. شارپ زمانی دست به این تصمیم زد که توسط فاکسکان خریداری شد و احتمالاً با هدف بهبود وضعیت تلویزیون های خودش در بازار به جای تلویزیون های LCD سامسونگ چنین حرکتی کرده است.

ال جی برای تلویزیون های سامسونگ پنل LCD می سازد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ پس از این، سامسونگ به سراغ تامین کنندگان دیگر رفت و حالا به نظر می رسد که ال جی دیسپلی، بهترین گزینه ممکن بوده است.

    در همان زمان، اعلام شد که ال جی دیسپلی احتمالاً تامین پنل های LCD مورد نیاز سامسونگ را تا ماه ژوئن آغاز می کند. علاوه بر این گفته می شد که ال جی دیسپلی قصد دارد 700 هزار واحد پنل LCD برای تلویزیون های سامسونگ تامین کند.

    حالا بنابر گزارش های تازه منابع کره ای، سامسونگ طی ماه آتی میلادی، تولید تلویزیون های LCD جدیدش را با پنل های ال جی دیسپلی آغاز می کند. از طرف دیگر، گفته می شود که ال جی پنل هایی 40 و 60 اینچی برای تلویزیون های پرچمدار سامسونگ تولید می کند. تولیدات تلویزیون های سامسونگ قرار است در تاسیسات P7 و P8 این کمپانی واقع در پاجو صورت گیرد.

    سامسونگ در حال حاضر کماکان بزرگ ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان به حساب می آید و پیش تر، بالغ بر 5 میلیون پنل LCD از شارپ خریداری می کرد. از آن جایی که ال جی دیسپلی کمتر از یک پنجم این تعداد را برای سامسونگ تامین می کند، کمپانی کره ای کماکان باید به دنبال تامین کنندگان دیگر در چین و تایوان باشد تا با کمبود منابع مواجه نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر