چندین دستگاه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ در راه است

عصر کالا- مدیر روابط توسعه تجهیزات سامسونگ، در سخنرانی روز پنجشنبه خود از دستگاه‌های جدید واقعیت افزوده و واقعیت مجازی این شرکت سخن گفت.

چندین دستگاه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ در راه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سامسونگ همیشه در حال افزایش تولیدات خود است. البته سعی می‌کند هیچگاه کمیت را فدای کیفیت نکرده و همیشه محصولات خوب و مناسبی تولید کند. اکنون خبر جدیدی از خط تولید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. ظاهرا سامسونگ برای عرضه چند دستگاه دیگر در ماه‌های آینده برنامه ریزی کرده است. این موارد جدید شامل دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌شوند. حتی گفته می‌شود این محصولات ممکن است خط تولید Gear را نیز در بربگیرند.

    فرشید فلاح، مدیر روابط توسعه تجهیزات سامسونگ برای XR و بازی، پنجشنبه گذشته در پنجمین نمایشگاه Augmented World در سانتا کلارا، کالیفرنیا، صحبت کرد. فلاح در سخنرانی خود به تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت برای پیشرفت هر چه بیشتر در فناوری واقعیت مجازی، دستگاه‌های Gear و قابلیت‌های واقعیت افزوده در گوشی گلکسی S10 صحبت کرد.

    البته به نظر می‌رسد سامسونگ در خط تولید دستگاه‌های Gear تغییر چندانی ایجاد نکرده است، زیرا از سال 2017 تا به اکنون بروزرسانی در آن‌ها دیده نمی‌شود. اما مثل این فلاح در سخنرانی خود به این مورد اشاره کرده است که امیدی برای تغییرات اساسی در این خط تولید و پیشرفت چشمگیر آن وجود دارد. فلاح در این سخنرانی گفت: «ما برای دستگاه‌های Gear برنامه‌های دیگری داریم.» البته پس از این جمله او توضیح بیشتری نداد. سامسونگ دستگاه‌های واقعیت مجازی دیگری را در ماه‌های اخیر عرضه کرده است. از این دستگاه‌های می‌توان به ترکیب ویندوز و واقعیت در Odyssey + اشاره کرد، اما این دستگاه‌ها در قیمت‌های بسیار بالا در دسترس هستند.

    فناوری واقعیت مجازی یکی از بزرگ‌ترین جهش‌های بشر در دنیای فناوری است زیرا با ورود خود توانست تغییرات بسیاری ایجاد کند. این فناوری را می‌توان در انجام بسیاری از کارها که در گذشته قابل انجام نبود استفاده کرد. واقعیت مجازی دری است به یک دنیای دیگر، دنیایی بی حد و مرز که می‌تواند به اندازه خلاقیت هر فرد بزرگ و بزرگ‌تر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر