مرحله طراحی اسپیکر هوشمند اپل رو به اتمام است

عصر کالا- زمزمه‌های ورود اپل به دنیای اسپیکر‌های هوشمند از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسد. اکنون به نظر می‌رسد طراحی این محصول جدید به پایان رسیده است.

مرحله طراحی اسپیکر هوشمند اپل رو به اتمام است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ با موفقیت‌های کسب‌شده توسط شرکت‌هایی همچون آمازون و گوگل در دنیای اسپیکرهای هوشمند، ورود اپل به میدان رقابت دور از ذهن نیست. موفقیت آمازون اکو به‌وضوح تقاضای بالا برای چنین ابزار هوشمندی را نشان می‌دهد؛ ابزاری که به کمک هوش مصنوعی به‌عنوان یک دستیار هوشمند هر لحظه آماده شنیدن و اجرای فرامین کاربر است. هوش مصنوعی و ابزار مرتبط با آن برگ برنده‌ی شرکت‌های بزرگ برای بقا در آینده خواهند بود.

    پس از موفقیت آمازون اکو، ورود گوگل با گوگل هوم رقابت را وارد مرحله‌ی تازه‌ای کرد؛ به‌طوری‌که مایکروسافت نیز برای ورود به این عرصه‌ی پر تقاضا وسوسه شده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مایکروسافت در حال توسعه اسپیکر هوشمندی مبتنی بر کورتانا است و به‌زودی وارد این رقابت می‌شود. تقریبا شش ماه پیش بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال ساخت اسپیکر هوشمندی مبتنی بر سیری است. خبرهای جدید از رو به اتمام بودن طراحی این دستگاه حکایت دارند.

    طبق اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد این اسپیکر هوشمند علاوه بر سیری از AirPlay نیز پشتیبانی خواهد کرد. در صورت صحت این ادعا، استریم رادیو، موسیقی و پادکست به کمک وای‌فای در این محصول جدید امکان‌پذیر خواهد بود. احتمال استفاده از تکنولوژی بیتس برای داشتن یک تجربه صوتی باکیفیت نیز در این اسپیکر وجود دارد. شایعات زیادی در مورد استفاده از نسخه‌ای از iOS در این دستگاه وجود دارد. اطلاعات کمی از این محصول در دست است و در مورد هیچ یک از شایعات و گزارش‌ها نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد. هنوز زمانی برای معرفی این محصول اعلام نشده و اپل شایعات در مورد این محصول را تأیید یا رد نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر