با گوشی هوشمند جدید دیگر نیازی به ویدیو پروژکتور نخواهید داشت

عصر کالا- شرکت WMS در جریان نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۸ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی بوده و می تواند با استفاده از آن ویدیو و تصاویر را پخش کند.

با گوشی هوشمند جدید دیگر نیازی به ویدیو پروژکتور نخواهید داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت Wireless Mobi Solution (WMS) که در عرصه علم و تکنولوژی فعالیت می کند و در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا مستقر است، در جریان نمایشگاه فناوری CES 2018 از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که توانایی پخش ویدیو و تصاویر را با بهره مندی از یک ویدیو پروژکتور داخلی داراست.

    این قابلیت برای آن دسته از کاربران و افرادی که سروکار زیادی با ارائه محتوای دیجیتالی همچون پاورپوینت، تصویر و ویدیو دارند، بسیار مفید و کاربردی به نظر می رسد چراکه می توانند بدون نیاز به استفاده و حمل لپ تاپ و رایانه های شخصی خود به محل کار یا دانشگاه، با گوشی هوشمند خود محتوای مورد نظرشان را پخش کنند.

    کاربران همچنین قادر خواهند بود به تماشای فیلم های سینمایی و سریال های مورد علاقه خود در خانه یا به هنگام سفر بپردازند چراکه ویدیو پروژکتور درونی این گوشی هوشمند توانایی پخش تصاویر در کیفیت 720p را در حداکثر اندازه 100 اینچ فراهم می‌کند.

    به طور کلی هرچیزی که در صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابل پخش باشد، قابلیت پخش و مشاهده بر روی دیوار یا صفحه ویدیو پروژکتور را هم دارد.

    البته این نخستین گوشی همراهی نیست که قابلیت ویدیو پروژکتور داخلی را داراست بلکه پیشتر هم گوشی های سامسونگ گلکسی بیم 2012 و موتورولا Z نیز چنین قابلیت های مشابهی را داشتند. نکته حائز اهمیت این گوشی هوشمند جای گذاری مناسب این ویدیو پروژکتور است به گونه ای هرگز چنین بخشی در گوشی قابل مشاهده نیست و بسیار ناملموس ساخته شده است.

    از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند می توان به حافظه‌ 128 گیگابایتی، حافظه‌ رم 4 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری 4000 میلی‌آمپری و پردازنده‌ 8 هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌ اچ‌دی و حضور سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند جدید از سیستم عامل نسخه‌ خالص اندروید نوقا پشتیبانی می کند و قرار است با قیمت 599 دلار به بازار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر