iMac Pro کاملاً مجهز و با کیفیت با قیمت ۱۷۰۰۰ دلار رونمایی شد

عصر کالا- اپل در WWDC ۲۰۱۷ از یک نمایشگر iMac جدید با نام iMac Pro برای کاربران حرفه ای خود رونمایی کرد. این دسکتاپ قدرتمند iMac دارای قدرت پردازش و کیفیت گرافیکی است که کارشناسان در قالب یک دسکتاپ همه کاره نیاز دارند.

iMac Pro کاملاً مجهز و با کیفیت با قیمت ۱۷۰۰۰ دلار رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، همانطور که انتظار می رود iMac Pro به هیچ وجه یک دستگاه ارزان قیمت نیست زیرا اپل مدل پایه آن را با قیمت پایه 4999 دلار عرضه کرده است. اگرچه مدل پایه این دستگاه هم از قدرت زیادی برخوردار خواهد بود، اما تصور می کنیم بعضی از کاربران حرفه ای به قدرت بیشتری نیاز خواهند داشت، در نتیجه این سؤال در اینجا مطرح می شود که آیا می توان iMac Pro را با مشخصاتی فراتر از موارد موجود ارائه کرد و در این صورت این دستگاه با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ طبق برآوردی که در سایت ZDNet انجام شده این دستگاه فوق العاده می تواند قیمت بسیار بالای 17000 دلار هزینه برای علاقه مندان به همراه داشته باشد.
    توجه داشته باشید اپل در حال حاضر هنوز نوع پردازنده به کار رفته در iMac Pro را مشخص نکرده است، در نتیجه ZDNet برآوردهای خود را بر اساس پردازنده Intel Xeon E5-2697 انجام داده اند. البته سایت ZDNet در این برآورد مواردی مانند اینکه اپل چه مقدار تخفیفی را در نظر خواهد گرفت را مورد توجه قرار داده و همچنین مواردی مانند ارتقاء رم را بر اساس نحوه قیمت گذاری اپل در دستگاه های موجود انجام داده است.

    این سایت با توجه به تمامی محاسباتی که انجام داده قیمت تمام شده برای یک نسخه کاملاً مجهز و با کیفیت از iMac Pro هزینه ای 17299 دلاری برای مشتریان خود خواهد داشت. توجه داشته باشید این قیمت پیشنهاد شده تنها یک برآورد است که شاید صد در صد درست نباشد و قیمت اصلی ممکن است بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد. دقیقاً مشخص نیست چه کسانی این دستگاه را خریداری خواهند کرد و یا به آن نیاز خواهند داشت، اما این احتمال وجود دارد جایگاه خوبی در بازار برای خود پیدا کند. اخیراً اپل زمان عرضه iMac Pro را آذر ماه اعلام کرده است، بنابراین باید تا آن زمان منتظر بمانیم و ببینیم این برآوردها درست از آب در می آید یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر