رایانه های مک جدید اپل پنج شنبه آینده عرضه می شوند

عصر کالا- اپل سرانجام رسما دعوتنامه هایی را برای روزنامه نگاران ارسال کرد تا آنها را به مراسم رونمایی از مدل جدید رایانه های مک عرضه کند. این رایانه ها ۲۷ اکتبر یعنی پنج شنبه آینده عرضه می شوند.

رایانه های مک جدید اپل پنج شنبه آینده عرضه می شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، مراسم مذکور ساعت ده صبح به وقت محلی در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو برگزار می شود. البته اپل در دعوتنامه خود اشاره ای به رونمایی از رایانه های مک نکرده، اما با توجه به عرضه آیفون جدید و اطلاعات منابع خبری در این رویداد از رایانه های مک رونمایی می شود. این شرکت مدتهاست رایانه های مذکور را به روز نکرده است.

    گفته می شود مهم ترین تحول در این رایانه ها استفاده از نمایشگرهای لمسی است. در این نمایشگرها برخی کلیدهای میان بر هم جایگزین صفحه کلیدهای سنتی شده است. البته تغییر این کلیدهای میان بر بر مبنای برنامه مورد استفاده کاربران ممکن است.

    همچنین گفته می شود در این رایانه ها به جای پرت های یواس بی قدیمی از پرت های جدید یواس بی –سی استفاده شده و این پرت ها وظیفه شارژ کردن را هم بر عهده دارند. احتمالا سه تا چهار پرت از این نوع در رایانه های مذکور وجود دارد.

    علاوه بر این انتظار می رود رایانه های مک جدید سبک تر و باریک تر شوند. احتمالا صفحه تراک پد هم بزرگتر شده و عمر باتری این لپ تاپ هم بیشتر می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر